Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 22:06   #261
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Enig, enig, enig og enig. Supert initiativ og kjempehyggelig!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Morsomt å møte flere ansikter bak nickene, fascinerende å oppdage at noen forestillinger var feil.

Hehe, ja ikke sant? I den grad man bør danne seg for mange forestillinger..

Jeg vurderer forresten å bytte nick til : Unbeliably Braindead, eller noe sånt. Tror vel ikke det var mange som hadde så til de grader få riktige svar i løpet av hele Quizen.. :kjempepinlig:

Og en ekstra takk til Juste for speedinnføring i spillkonsoll-himmelen! :hjerter/Rockband: Julegaveønsker på vegne av barna er idag ettertrykkelig poengtert og overbrakt til farmor... :måhamåhamåha:

Gammel 26-10-08, 23:18   #262
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg vurderer forresten å bytte nick til : Unbeliably Braindead, eller noe sånt. Tror vel ikke det var mange som hadde så til de grader få riktige svar i løpet av hele Quizen.. :kjempepinlig:

Pøh, det var da vel ikke helt tilfeldig at vi ikke lå på sisteplass lenger etter at du entret laget.

Gammel 27-10-08, 00:10   #263
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skytte sine varianter av sanger var utrolig bra, selv om Summer of 69 aldri vil bli det samme.
(jeg er glad jeg holdt kjeft, for jeg har mine feil varianter selv.)

Gammel 27-10-08, 09:54   #264
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Skytte sine varianter av sanger var utrolig bra, selv om Summer of 69 aldri vil bli det samme.
(jeg er glad jeg holdt kjeft, for jeg har mine feil varianter selv.)

Og så hadde jeg et veldig godt forslag på å få løftet opp kommoden/sjenken din.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 10:43   #265
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Pøh, det var da vel ikke helt tilfeldig at vi ikke lå på sisteplass lenger etter at du entret laget.

Takk for trøst, men så du hvor tom min liste var når vi kom til "Monsterhits" fra 80-tallet??? Vi snakker om nothing next to nada... Og jeg trodde faktisk jeg skulle klare noen da... Og den festlige kommentaren fra Juste, om at alle skjønte jo at dette var... og der satt jeg et par ganger, überstolt over at jeg fikk det til, og så ble det forventet at alle skulle kunne det.

Jaja, jeg koste meg iallfall!! Hyggelig lag å komme til!

Gammel 27-10-08, 12:24   #266
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Takk for trøst, men så du hvor tom min liste var når vi kom til "Monsterhits" fra 80-tallet??? Vi snakker om nothing next to nada... Og jeg trodde faktisk jeg skulle klare noen da... Og den festlige kommentaren fra Juste, om at alle skjønte jo at dette var... og der satt jeg et par ganger, überstolt over at jeg fikk det til, og så ble det forventet at alle skulle kunne det.

Jaja, jeg koste meg iallfall!! Hyggelig lag å komme til!

+

Hyggelig at du kom på laget vårt, neste gang skal vi "ta" lag nr 3....

Gammel 27-10-08, 13:14   #267
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Og så hadde jeg et veldig godt forslag på å få løftet opp kommoden/sjenken din.

Jammen det var jo et godt forslag, jeg har i allefall tenkt å forsøke å gjøre det på den måten jeg.
Burde nok ha noe bedre en jekken til bilen, men tror naboen har en som er brukanes.

Gammel 27-10-08, 13:56   #268
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, vi koste oss stort vi også

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 14:05   #269
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Takk for alle hyggelige tilbakemeldinger, vi koste oss stort vi også

Fikk aldri med meg hva du het, Juste. Så dersom du hører noen i nabolaget rope: Juste! Så er det nok bare meg.

Gammel 27-10-08, 14:06   #270
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Jeg har hatt 99 luftballons på hjernen siden lørdag. Det er bare litt irriterende.

Takk skal du ha! Den hadde jeg faktisk klart å få ut av hodet nå.

Gammel 27-10-08, 14:09   #271
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk aldri med meg hva du het, Juste. Så dersom du hører noen i nabolaget rope: Juste! Så er det nok bare meg.

Jeg fikk med meg hva Juste het. Jeg var nemlig helt bombesikker på at han het noe helt annet, og derfor ble jeg så overrasket.

Hva alle dere andre het, har jeg imidlertid ikke peiling på. Sånn er det å møte så mange man bare kjenner med nick.

Gammel 27-10-08, 15:04   #272
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg fikk med meg hva Juste het. Jeg var nemlig helt bombesikker på at han het noe helt annet, og derfor ble jeg så overrasket.

Fnis. Tenke seg at han ikke het Jostein.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Hva alle dere andre het, har jeg imidlertid ikke peiling på. Sånn er det å møte så mange man bare kjenner med nick.

Som vertinne kjenner jeg at det er ekstra ergelig og flaut at jeg ikke har helt kontroll på hvem som var hvem. Jeg vet hvem som var på hvert av lagene (det har jeg på en lapp), jeg har bilder av samtlige deltagere, men jeg vet ikke hvilke nick som tilhører de forskjellige personene.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:07   #273
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Fnis. Tenke seg at han ikke het Jostein.

Som vertinne kjenner jeg at det er ekstra ergelig og flaut at jeg ikke har helt kontroll på hvem som var hvem. Jeg vet hvem som var på hvert av lagene (det har jeg på en lapp), jeg har bilder av samtlige deltagere, men jeg vet ikke hvilke nick som tilhører de forskjellige personene.

Du må ha opptil flere av alle sammen. Blitzen lynte jo i ett sett. *skeptisk*

Gammel 27-10-08, 15:12   #274
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hadde vært artig å sett bildene.

Gammel 27-10-08, 15:12   #275
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Aaah, så klarte jeg å finne det ut helt av meg selv. Har man telefonnr. og internett, så finner man ut det meste.

Gammel 27-10-08, 15:16   #276
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legg ut bildene, så kan vi fortelle hvem vi er?

Gammel 27-10-08, 15:21   #277
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Legg ut bildene, så kan vi fortelle hvem vi er?

Jeg vet jo hvem du er Skilpadda!

Gammel 27-10-08, 15:22   #278
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Det er jo ikke sikkert at alle vil ha bildet av seg her. Jeg har foresten et fint et av deg Skilpadda. Med gullmedalje. Et et søtt et av Cascaye som spiser opp sin.

Gammel 27-10-08, 15:24   #279
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Jeg kan jo legge ut bilder i bloggen til Juste. Der har bare de som var med på Quizen tilgang. Kan det være en idè?

Gammel 27-10-08, 15:28   #280
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg vet jo hvem du er Skilpadda!

OK. Da kan du legge ut alle de andre. Og bloggen til Juste er vel lukket for alle som ikke var der, så den skulle egne seg godt til å publisere bildene i.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.