|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Jeg skal bare la pizzaen synke litt, drikke opp rødvinsglasset mitt og ta på meg litt hyggeligere klær så er jeg klar |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Da er quizen gjennomført til stormende jubel og et usedvanlig spennende klimaks. Lagene lå tett i tett hele veien, men med en skikkelig sluttpspurt vant laget bestående av |
|
|
|
|
|
#226 |
|
Ekvilist
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Grattis til de som vant!
|
|
|
#227 |
|
Livsnyter
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk for et fantastisk bra arrangert musikkquiz. Dette var vellykket og jeg har virkelig hatt det kjempe hyggelig. Lillegutt i magen har rocka noe voldsomt til all musikken i kveld og var virkelig i slaget han også. |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk for en superhyggelig kveld! All honnør til vertsskapet for at de åpnet hjemmet sitt og holdt oss skarpe med masse deilig hjerneføde. Jeg tror jeg har spist en halvliter guacemole |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
flisespikker
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk til alle sammen for en veldig hyggelig quizkveld, og særlig til Juste og Heiko.
|
|
|
#232 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takkf or en strålende kveld.
|
|
|
#233 |
|
Ferdig!
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk for en hyggelig kveld ja. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk for en kjempeartig kveld!
|
|
|
|
#235 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Det var virkelig en fortreffelig aften, jeg storkoste meg. En perfekt uteutenbarndebut.
|
|
|
#236 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Vertskapet, ja... Det kommer ikke til å være noen andre som tør å åpne hjemmet sitt for FP'ere nå. Jeg skjønner jeg har mye å lære som vertinne etter å ha vært hos Heiko. Og strålende quizmasterskap av Juste.
|
|
|
#237 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk for en fantastisk kveld
|
|
|
|
#238 |
|
Fornøyd
|
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Tusen takk til Heiko og Juste som sørget for at alle fikk en super kveld! Jeg hadde det veldig artig på min quiz-debut.
Du bidro da til at jeg kom meg trygt hjem, gjorde du ikke? Og Jålebeinet også. Tusen takk til dere begge. Til uinnvidde: Obelix og Jålebeinet spleiset på t-banebilletten min. Snille damene.
|
|
|
#239 |
|
med tunga på styret
Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!Arken, bare hyggelig. |
|
|
|
![]() |
|
|