Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husk å stille klokken tilbake i natt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-08, 23:46   #1
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husk still klokken tilbake i natt

Ja, da får vi en lang dag i morgen... Står opp i 5-6 tida og er ferdig med middag før 12..

Ungene tar jo ikke akkurat hensyn til den stillinga av klokka... så det blir grusomt tidlig i morgen.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 23:49   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Ja, da får vi en lang dag i morgen... Står opp i 5-6 tida og er ferdig med middag før 12..

Ungene tar jo ikke akkurat hensyn til den stillinga av klokka... så det blir grusomt tidlig i morgen.

Jeg skal nyte det at vi får en litt lengre morgen, her er det ungdommen som da kommer senere hjem enn normalt

Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 23:50   #3
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har pleid å venne de gradvis til ny tid ved å forskyve leggetid og mattid med noen minutter hver dag over er periode på 1-2 uker. Det fungerte alltid greit. Nå har jeg ikke så små barn og problemet er heller å få de til å stå opp om morgenen.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 00:53   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En time lenger å sove.

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 01:01   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg har pleid å venne de gradvis til ny tid ved å forskyve leggetid og mattid med noen minutter hver dag over er periode på 1-2 uker. Det fungerte alltid greit. Nå har jeg ikke så små barn og problemet er heller å få de til å stå opp om morgenen.

Det var lurt, hvorfor har jeg ikke tenkt på det?
Lille har lagt seg tidligere og tidligere de siste ukene, vi er på klokken 18 nå.
Gruer meg til å måtte tilpasse henne til ny tid nå som vi endelig har funnet en bra rytme.

Gammel 26-10-08, 06:39   #6
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husk å stille klokken tilbake i natt

Er fortsatt på nattevakt, og må jobbe en time ekstra pga tilbakestillingen.....glder meg til å bli ferdig.

Gammel 26-10-08, 06:42   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det var ingen som hadde fortalt Bitteliten at vi har stilt klokka.

Ser for meg mange morgener som starter klokka fem fremover.

Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 06:44   #8
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Det var ingen som hadde fortalt Bitteliten at vi har stilt klokka.

Ser for meg mange morgener som starter klokka fem fremover.

Fem er bedre enn fire. Slutt og klag.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 06:46   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 06:39   #10
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Samme tenker jeg.

Lillebror her våkner kl. 5 hver dag. Skal han begynne å våkne kl. 4 nå da?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:21.