|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Supergod banankake!
Hihi, nei, er ikke vant til å lage store langpanne-oppskrifter jeg, sikkert derfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, denne gangen tror jeg det ble riktig så vellykket. Er ganske sikker på at jeg fikk blanda alt skikkelig godt sammen. Man må passe på at bananen blandes ordentlig godt inn, ellers kan den legge seg som et lag midt inni kaka som deler den. Godt det også, men ikke like pent å se på når bitene deler seg, hehe.
![]() |
#3 |
intro
|
...eller den kan danne ett sammenhengende lag som nærmest er udelelig for mennesketenner.
![]() |
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() |
#5 |
intro
|
Det var Isets oppskrift, tror jeg.
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
Ja, da MÅ det ha vært bananene! De må virkelig moses og fløffes tror jeg. Blendern er ypperlig til det formålet.
The deadline for complaints was yesterday vinterbolle jan 2007 sommerbolle juni 2010 minibolle mai 2012 Sist redigert av kokosbolle : 24-10-08 kl 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|