Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 21:54   #41
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?

jeg skal.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 23:11   #42
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal du være bøssebærer i TV-aksjonen?

Jepp. Jeg, mannen og barna skal gå søndagstur med bøsse!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 23:12   #43
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jepp. Vi går stort sett hvert år. Ungene syns det er veldig stort å få være med å hjelpe, og for oss er det et lite "offer" å gå søndagstur med bøsse, samtidig som vi vet at det kommer til nytte. Rodene her tar 1-1,5 timer med unger, så det er absolutt overkommelig. Etterpå blir vi tatt imot med kaker, saft og kaffe på skolekjøkkenet. Koselig.

Sist redigert av ming : 16-10-08 kl 00:03.
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 23:15   #44
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg har lyst til å gå med storebror (og ev. med lillebror i vognen om det er ok vær), men jeg vet ikke hva jeg gjør om vi ikke får gå i nærområdet vårt. Jeg har ikke lappen, så da blir det vel mye pes for å få gått.

Finnes det et sted man kan ringe og avklare slikt?

Vi gir beskjed når vi melder oss som bøssebærere om vi har bil eller ikke. I fjor stilte vi uten bil, og da ble det holdt av en gå-rute til oss.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 23:24   #45
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Har ikke norske homser bein å gå på ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
("bøsse" på dansk = homo)

Gammel 16-10-08, 15:51   #46
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har gått mange år tidligere, men i år vil jeg ikke gå. Plages med bekkenløsning og skal derfor holde meg mest mulig i ro. Hadde det ikke vært for det kunne jeg gjerne ha gått.

Gammel 16-10-08, 22:53   #47
elle
Aktiv

elle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
elle er litt kul
Standard

Skal gå bøssetur med eks mann og barn

elle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 22:58   #48
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal på dugnad under hele TV aksjonen så jeg får ikke gått.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-08, 23:01   #49
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Vi skal gå!

Gammel 17-10-08, 18:35   #50
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skjer egentlig?

Jeg har meldt meg på, men ikke hørt et pip hverken på mail eller som sms eller lignende. Jeg aner ikke hvor jeg skal møte opp. Noen annen som har fått info etter å ha meldt seg på på nettet?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 02:00   #51
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nei, her er det stor bursdagsfeiring på søndag. Har vært bøssebærer 4-5 ganger tidligere...

Gammel 18-10-08, 13:07   #52
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pelen, det tikket inn melding til meg i går fra TV-aksjonen med beskjed om når og hvor jeg skal møte opp.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-08, 22:05   #53
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Pelen, det tikket inn melding til meg i går fra TV-aksjonen med beskjed om når og hvor jeg skal møte opp.

Ja, nå har jeg også fått det.

Gammel 19-10-08, 13:05   #54
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Noen som vet om et er for sent å melde seg nå?

Et tlf.nr jeg kan ringe f.eks.
Eller skal vi bare møte opp der bøssene blir delt ut og satse på at det er en ledig rute?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 13:06   #55
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Det virker som om de har fjernet muligheten på nettsiden og telefonnummeret som stod der. Jeg skulle bare møte opp

Gammel 19-10-08, 13:33   #56
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Fant det ut, men det var ikke noe ledig rute her i nærheten.

Gammel 19-10-08, 13:37   #57
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Fant det ut, men det var ikke noe ledig rute her i nærheten.

Det kan jo være noen som vil dele, så eventuelt kan du jo troppe opp og spørre når du er der.

Gammel 19-10-08, 13:40   #58
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Det kan jo være noen som vil dele, så eventuelt kan du jo troppe opp og spørre når du er der.

Jeg spurte om det, men det kunne jeg ikke iflg mannen som jeg snakket med. Det har sikkert noe med antall bøsser som skal deles ut osv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:06.