Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-08, 10:31   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fler enn meg med TYKKE legger her? (som også har lyst på støvletter)

Jeg har ikke akkurat tykke legger, men allikevel er det mange jeg ikke kommer oppi av sånne høye støvletter. Helt sykt hvor tynne legger man egentlig skal ha. Jeg har funnet mine støvletter på Skopunkten.

Gammel 17-10-08, 11:22   #42
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg syns utvalget av støvletter med videre skaft har blitt bedre i butikkene, men langt ifra bra.

Men for et par uker siden fant jeg meg et par kjempedeilige og stilige (syns jeg da) på Eurosko.
Fra Softwalk, og ikke så alt for dyre heller. (1200.)

Skaftevidden på disse, har du det?

Gammel 17-10-08, 20:55   #43
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke skaftvidden på de, men målte leggen min rundt det tykkeste og er rundt 43 cm.

De er sånn at jeg akkurat får de igjen, men siden det er ekte skinn vil de gå seg ut. (Og de er ikke ubehagelig på, må bare kjempe litt med glidelåsen.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 21:37   #44
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke skaftvidden på de, men målte leggen min rundt det tykkeste og er rundt 43 cm.

De er sånn at jeg akkurat får de igjen, men siden det er ekte skinn vil de gå seg ut. (Og de er ikke ubehagelig på, må bare kjempe litt med glidelåsen.)

Da er det håp for meg også da. Jeg måler 43-44 rundt det tykkeste, så da kan jeg evt blokke de da.

Gammel 17-10-08, 22:18   #45
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Det burde absolutt gå. Jeg bruker str. 38, prøvde en str. større (blingset litt) og de var betydelig videre i skaftet og.

-Pippi
Gammel 17-10-08, 22:21   #46
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, litt morsomt å lese denne tråden. Jeg har motsatt problem. Jeg har smale ankler, og er smal nedfor knærne (rare legger, ja). Dermed finner jeg ikke støvletter som står fint på leggene mine. De blir "voblete" rundt ankelen.

Gammel 17-10-08, 22:45   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hehe, litt morsomt å lese denne tråden. Jeg har motsatt problem. Jeg har smale ankler, og er smal nedfor knærne (rare legger, ja). Dermed finner jeg ikke støvletter som står fint på leggene mine. De blir "voblete" rundt ankelen.

Lett skal det ikke være . Men jeg tipper duoboots har støvler til deg og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 22:46   #48
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så fornøyd, etter mist et tiår uten skikkelige støveletter så har jeg faktisk TO par!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 22:53   #49
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nok en med gigalegger melder seg! Til tross for at jeg nærmer meg normalvektig BMI og bruker 40-42 i bukser, så får jeg ikke på meg annet enn spesialstøvler.

DUO-boots ble for "traktformet" for meg, dvs de stod ut øverst på leggen slik at det var flere cm glipe inn mot huden øverst. Selv om de satt stramt på tjukkleggen liksom.

De beste jeg har er fra Gabor og ViaVai (tror jeg det heter) sine XL-serier. Sistnevnte er dog litt trang over vristen, men det går seg nok til.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-08, 22:55   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Jeg har faktisk TRE par støvletter jeg nå.
To par er høye, et med hæl og et par flate. De andre er litt lavere og blir ikke veldig flittig brukt.

Men jeg har ei tante som har et helt motsatt problem. Hennes legger er så tynne at alle støvletter blir alt for store.
Noe skal det være...

-Pippi
Gammel 19-10-08, 00:27   #51
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syns utvalget av støvletter med videre skaft har blitt bedre i butikkene, men langt ifra bra.

Men for et par uker siden fant jeg meg et par kjempedeilige og stilige (syns jeg da) på Eurosko.
Fra Softwalk, og ikke så alt for dyre heller. (1200.)

Kjempefine!

Jeg prøvde de på Eurosko i dag - i str 37 ble de litt i trangeste laget i leggen så det ble ikke noe handel på meg. Angrer litt nå så jeg tror at jeg må innom på mandag og prøve str 38. Med en tynn såle inni så kanskje jeg kan ha ett nr strørre enn jeg vanligvis bruker. Det er ofte det som skal til før skaftvidden blir litt videre

Gammel 19-10-08, 00:30   #52
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fotball-legger deluxe her. Går sjelden i skjørt pga. leggene og manglende mulighet til støvletter.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 08:49   #53
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fant meg et par på økonomisko faktisk. , De har noen modeller som er litt videre enn andre også.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 11:55   #54
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Kjempefine!

Jeg prøvde de på Eurosko i dag - i str 37 ble de litt i trangeste laget i leggen så det ble ikke noe handel på meg. Angrer litt nå så jeg tror at jeg må innom på mandag og prøve str 38. Med en tynn såle inni så kanskje jeg kan ha ett nr strørre enn jeg vanligvis bruker. Det er ofte det som skal til før skaftvidden blir litt videre

Jeg prøvde de i går i 39, og de var for trange også til meg. Men det var ganske langt ned på leggen, så jeg tror at problemet hos meg ligger mest litt ned på leggen. Kanskje jeg skulle prøvd i 40, for da blir de litt videre, det var en god ide.

Gammel 19-10-08, 12:03   #55
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg ikke lest tråden, men kom på at jeg var på Manglerud senter forrioge uke og der var det en klesbutikk som også hadde støvletter for kraftige legger.

Gammel 19-10-08, 14:15   #56
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har legger som ikke er vesentlig tynnere enn lårene mine.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg fant meg noen fine Gabor støvletter i Gøteborg, så da slapp jeg å kjøpe på nettet. For jeg var litt skeptisk til det jeg og.....

På Grensen skotøymagasini Oslo har de gaborstøvletter med flere ulike vidder. Jeg har et par derifra med skaftevidde XL.

Når det er sagt, så skulle jeg veldig gjerne hatt et par skikkelig kule støvletter som var vide nok.

Gammel 19-10-08, 14:26   #57
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Kjempefine!

Jeg og gikk opp en str. i forhold til hva jeg pleier å bruke, og det hadde MYE å si på skaftvidden.
Hadde tenkt å legge i en tynn såle, men det har faktisk ikke vært nødvendig hittil. Og så tenker jeg at det kanskje kan være praktisk til vinteren å få et par Ulvang sokker nedi.

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg prøvde de i går i 39, og de var for trange også til meg. Men det var ganske langt ned på leggen, så jeg tror at problemet hos meg ligger mest litt ned på leggen. Kanskje jeg skulle prøvd i 40, for da blir de litt videre, det var en god ide.

Jeg er ganske tynn ved ankelen og nederst på leggen. Problemet mitt er den tykke leggmuskelen som er overdimensjonert til tusen.
Mye mulig det har litt å si. På meg måtte jeg ikke kjempe med glidelåsen før de siste 5 cm.

-Pippi
Gammel 24-10-08, 19:13   #58
Picasso
Fullverdig medlem

Hvor: ut mot havet
Picasso har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fant ett par støvletter på økonomisko som jeg fikk på meg med mine gigantlegger som er 48 cm på det breieste. DSå der var flere sorter merket med ekstra vidde, men hadde bare tid å prøve ett par, skal tilbake imorgen og vurdere videre
De jeg så på kostet bare 599 og var nok ikke i skinn altså.

Gammel 25-10-08, 17:38   #59
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dere som har handlet fra duoboots - har dere fått regning på mva og toll da dere skulle hente støvelettene? Bestilte noen rålekre støveletter derfra, og de var i overkant av budsjettet mitt - også kom det en regning på 618 i tillegg for toll og mva???

Svar med sitat
Gammel 25-10-08, 21:20   #60
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rart - det skal jo ikke være toll på sko? Jeg fikk ikke noen sånn regning, mener bestemt jeg bare betalte porto.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.