|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg er også gjerne med! Lesesirkelen har jeg lest på engelsk for et par år siden da, men kan jo være med å diskutere den selv om jeg ikke leser den akkurat nå. Om jeg husker noe av den da.
![]() |
#22 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Blir det bare tull om noen leser den på norsk og noen på engelsk?
![]() |
#23 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Det må vel gå? De har vel ikke vært kreative med endring av navn osv sånn som i Harry Potter-bøkene?
![]() |
#25 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg leste en bok på forrige lesesirkel, og det var veldig spennende å diskutere da.
![]() |
![]() |
#26 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Takk for tips om å låne på bibliotek. Tror det nesten var skjebnen men det var kun en ledig i mitt "distrikt" og den var innlevert i dag. Jeg har sendt en forespørsel om de kan holde den av og rusler innom biblioteket i morgen i håp om at ingen andre har kapret den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Hva er "reglene" egentlig?? :nysgjerrig:
![]() |
#30 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg vil gjerne være med. Boka er bestilt.
![]() |
#31 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg er med. Har lest boka. |
![]() |
![]() |
#32 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Det er vel ikke så mange regler, annet enn at man bestemmer seg for en felles bok og diskuterer boka i egen tråd? Jeg melder meg ikke på denne gangen, men slenger meg nok med senere når hodet og leseinteressen er på plass etter fødselen.
![]() |
#33 |
Vaklende
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?
Ja, hva gjør vi? Har jeg feks lov å si at jeg begynner å bli litt forvirret av det omfattende persongalleriet? Skal vi ha en egen tråd for diskusjoner? Hvordan begynner vi? :ivrig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Vi har pleid å bestemme bok, la det gå et par-tre uker og så starte diskusjonstråd. Men det er selvsagt ikke noe i veien for å ha en underveislesetråd også – jeg personlig vil nok helst ikke være med i en sånn før boka er ferdiglest, men det betyr jo ikke at andre ikke kan.
![]() |
#35 |
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Eg og vil vera med!
![]() |
#36 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg er også gjerne med. Tenkt å lese denne boka lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg er med og har bestilt boka på biblioteket.
![]() |
#39 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg synes jeg leser for lite for tiden, så jeg blir med, hvis det er i orden at jeg leser boka på engelsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ble det av den fine lesesirkelen vår?Jeg lånte den på biblioteket i dag og har så smått begynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|