Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-08, 22:30   #141
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Da blir det kanskje plass til Honeybunny? :håper:

Jeg gleder meg i hvert fall veldig selv om jeg kommer til å være alldeles utslitt. Jeg skal på forelesning på BI hele dagen, hjem og amme og så videre på quiz.

Gammel 14-10-08, 22:38   #142
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor bor jeg der jeg bor?

Gammel 14-10-08, 23:59   #143
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Da er det Kiddo ut og Honeybunny inn

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 00:15   #144
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg jeg, og gruer meg litt også.
Jeg er veldig flink til å kjenne igjen sanger, men er elendig på å huske tittel og artist da....
Dessuten må jeg få et meget detaljert kart, om dere ikke bor veldig nærme Skytte som jeg faktisk har klart å finne fram til på egen hånd.

Gammel 15-10-08, 08:00   #145
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg er fremdeles med

Gammel 15-10-08, 08:05   #146
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg skal på ferie.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 08:59   #147
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det rom for at jeg evt. kan stikke innom en tur senere på kvelden?
Etter at unger er lagt.
Eller er planen tidligkveld for de fleste?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:29   #148
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er det rom for at jeg evt. kan stikke innom en tur senere på kvelden?

Jeg bare må ha støttekontakten min
Leggetid er klokken 20 for barn

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:32   #149
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg bare må ha støttekontakten min
Leggetid er klokken 20 for barn

Legging kl. 20. Med overnattingsgjest hos minsten.
Du tror det blir stille da

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:41   #150
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg er veldig flink til å kjenne igjen sanger, men er elendig på å huske tittel og artist da....
Dessuten må jeg få et meget detaljert kart, om dere ikke bor veldig nærme Skytte som jeg faktisk har klart å finne fram til på egen hånd.

De bor veldig nære meg. Selv jeg vet ikke helt hvor det er, men skal nok finne ut av det når jeg får husnr. Dersom du vil, så kan du godt møte hos meg og så kan vi gå bort sammen. Dersom jeg får barnevakt da... Må ringe moren min i kveld og høre.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:57   #151
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Mim: jeg kommer til Bergen når du er klar ! Endelig er det suverent å ha svigers i den byen.

Ja, tenk, det er en setning jeg ikke trodde jeg skulle si: så greit med svigers like ved.

Gammel 15-10-08, 10:19   #152
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Å, dette har jeg lyst til å være med på! Men det kan se ut til at pappas 60-årsfeiring faller på den dagen. Hvis ikke er jeg med. Skal finne det ut i løpet av et par dager.

Gammel 15-10-08, 13:12   #153
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Skytte bor vel rett borti veien her om jeg ikke tar feil så du skal nok finne frem

Gammel 15-10-08, 13:44   #154
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mim, skal du også begynne å sutre om at "alt skjer jo i Oslo" nå, da.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 14:34   #155
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Å, dette har jeg lyst til å være med på! Men det kan se ut til at pappas 60-årsfeiring faller på den dagen. Hvis ikke er jeg med. Skal finne det ut i løpet av et par dager.

Ja, er det plass? Hvis ikke setter jeg meg på liste i tilfelle noen melder avbud.

Gammel 15-10-08, 15:01   #156
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Standard

Så lenge folket orker og sitte trangt så tror jeg vi har plass til en til. Majsa, you're in

Gammel 15-10-08, 15:23   #157
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honeybunny, her.

Gammel 21-10-08, 00:24   #158
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

De bor veldig nære meg. Selv jeg vet ikke helt hvor det er, men skal nok finne ut av det når jeg får husnr. Dersom du vil, så kan du godt møte hos meg og så kan vi gå bort sammen. Dersom jeg får barnevakt da... Må ringe moren min i kveld og høre.

Du får gi beskjed om du får barnevakt, så kan jeg møte hso deg og vi kan gå bort sammen.

Gammel 21-10-08, 08:52   #159
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Du får gi beskjed om du får barnevakt, så kan jeg møte hso deg og vi kan gå bort sammen.

Jeg har fått barnevakt.

Når begynner det? Stemmer det at det er kl. 18?

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-08, 08:59   #160
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ei svime til å finne fram, så jeg trenger gode veibeskrivelser:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.