Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: ville du giftet deg med en funksjonshemmet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-08, 23:26   #11
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: ville du giftet deg med en funksjonshemmet?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

For å være helt ærlig, så kommer det nok an på funksjonshemmingen, og graden av den. Jeg tror nok at det å være samboende/gift med en mann som trengte stell 24/7 (dusjing, dogåing, påkledning osv.) hadde blitt i meste laget for meg. F.eks om han var lam fra halsen og ned.

Jeg tror ikke jeg hadde blitt forelsket i en mann som var feks lam fra halsen og ned, eller lignende. Jeg kan ikke se for meg i hvilke situasjoner jeg hadde møtt en mann som var såpass funksjonshemmet. Noe annet ville det vært om han jeg er gift med ble skadet og funksjonshemmet før vi giftet oss. Jeg ble sammen han når jeg var 17 år og vi giftet oss etter 11 år. Så hadde det skjedd noe i løpet av de 11 årene hadde jeg nok giftet meg med han. Faren er at han ikke ville gjort det pga stolthet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.