Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gjøre om rom - uten penger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 16:48   #81
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjøre om rom - uten penger

Men på den er jo sjeselongen på rett side, er den ikke?

Gammel 10-10-08, 15:42   #82
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hurra, ny sofa er i boks! Det vil si, jeg må vente til mamma får feriepenger og råd til ny sofa før jeg får den. Jeg skal få den de har nå. 3+2 sort skinnsofa. VELDIG behagelig, og i et tidløst design.

Jeg skal også få noen tykke, hvite gardiner, som mamma fikk av ei på jobb. Mye bedre enn de spraglegreiene vi har nå. Jeg får seks lengder, som er nok til stuen. Så skal jeg kjøpe hvite liftgardiner, eller evt. persienner, til å ha på kjøkkenet.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 15:44   #83
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er det eneste bildet jeg har av den. Vær snille å fokusere på sofaen, ikke den gravide hvalen som julber over en sleivholder, mens mannen tygger pepperkaker i bakgrunnen.

Gammel 10-10-08, 15:56   #84
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Koselig bilde.
Og jeg syns sofaen og menneskene oppi den var kjempe fine.

Gammel 10-10-08, 18:05   #85
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Lekker!

Sofaen også.

Gammel 10-10-08, 18:20   #86
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Flott sofa da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 19:08   #87
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Lekker!

Sofaen også.

Jeg synes også spekkhoggere er lekre.

Gammel 10-10-08, 19:11   #88
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Den så veldig praktisk ut også, sjekk her.

2000 kr skulle de ha, mulig man kunne prutet litt også. Men jeg kjenner ikke igjen sofaen, og sovesofaer er ikke alltid gode å sitte i?

Denne har vi i stua, og den er god å sitte i, og er en utmerket ekstraseng. Bohus forhandler disse.

Men nå ser jeg jo at du har kjøpt sofa.

Svar med sitat
Gammel 10-10-08, 19:17   #89
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

En sleivholder går for å være en av verdens mest unyttige dubbedingser? Men sofaen var fin, og pene mennesker i sofaen

Gammel 10-10-08, 19:45   #90
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

En sleivholder går for å være en av verdens mest unyttige dubbedingser? Men sofaen var fin, og pene mennesker i sofaen

Jeg manglet tresleiv, og det fulgte en med holderen, og dessuten har den spart meg for ørtifjørti flekker på kjøkkenbenken. Unyttig og unyttig, fru Blom.

FOF: Ikke kjøpt. Arvet. Som vanlig. (Omtrent alle møblene vi har er arvemøbler.) Men får den ikke før til våren/forsommeren da.

Gammel 10-10-08, 21:08   #91
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sleivholder. *fnis*

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.