|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?De taes ofte, for ungene er ut og inn av søppelbøtta med bananskall, epleskrotter og diverse, og vel - de er ikke så nøye på hvor de setter klissete fingre. Det vises ganske godt, og jeg synes det er litt ekkelt. Desverre. Jeg liker ikke å vaske, så ja - desverre ja. |
|
|
|
#27 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?
Det gjør jeg også her i det nye huset, for vi har hvit kjøkkeninnredning, så hver eneste lille flekk synes.
|
|
|
|
#28 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Jeg tørker over kjøkkenskapene utvendig flere ganger i uka. Vi har hvitt kjøkken, og all skitt viser godt. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
En Som Trener
|
Ikke bry deg om aC du!
|
|
|
#30 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har hørt man kan legge bakepapir også.
|
|
|
#31 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Selv sjusken Ru tørker av kjøkkenskapene til tider.
|
|
|
#33 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?Nå må jeg nesten le litt... Jeg vaska nemlig utenpå kjøkkenskapene istad. Men det var rett og slett fordi sola (lav ettermiddagssol) skinte inn og rett på skapene. Det var ikke bra.
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?Jeg vasker utpå kjøkkendørene noen ganger per uke. Har kirsebærkjøkken, så flekker viser ikke så veldig godt. Inni skapet under vasken vaskes det en gang i uken.
|
|
|
|
#36 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vaske kjøkkenskap?vasker over skapdørene et par ganger i uken, og inni skaper/skuffet et par ganger i mnd. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Skapdører i tre har nok litt kamuflasjefarge så ikke flekkene syns så godt, men hvis du ikke har vasket dem på tre år kan jeg nesten garantere deg at de er temmelig skitne. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Princess Skids and Scars
|
Hver gang du tømmer søppelet? Altså minst en gang om dagen? Rasker du aldri med deg søppelet på vei ut i døren i all hast? Jeg er som guniss, har ikke vasket dem hittil. Men jeg vet i allefall at det er normalt å gjøre det. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Jeg vasker utenpå dørene når jeg ser det er møkkete. Siden jeg har hvitt kjøkken så blir det med jevne mellomrom. Inni skapene derimot.
|
|
|
#40 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Vaske kjøkkenskap?Vi har hvitt kjøkken. You figure it out.
|
![]() |
|
|