Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spaghetti à la Capri

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-08, 18:37   #21
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spaghetti ala capri

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ultra har flere typer, importert rett fra junaiten. Med sånn ordentlig knalloransje cheddar.

Hm. Jeg må en tur på en Ultra skjønner jeg.

Gammel 08-10-08, 18:39   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spaghetti à la Capri

Nå har riktignok Ultra i Stavanger det beste amerikanske utvalget i Norge, er jeg blitt fortalt, men om DE kan ta det inn kan vel alle? Se om du finner det og spør om de kan ta det inn hvis de ikke har.

Gammel 08-10-08, 18:41   #23
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, det er for lenge siden jeg har handlet på Ultra! Jeg er litt usikker på hva Spaghetti à la Capri er, men er det den boksen med spaghetti, tomatsaus og pølser? Jeg synes de pølsene er så rare i konsistensen.

Gammel 08-10-08, 18:52   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den mac&chees'en jeg spiste da jeg skrev dette var en selvlagd ( ) variant, men jeg har også funnet sånne blå esker som selv en idiot som meg fikk til på ICA her ute i Suburbia.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:26   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er litt usikker på hva Spaghetti à la Capri er, men er det den boksen med spaghetti, tomatsaus og pølser? Jeg synes de pølsene er så rare i konsistensen.

Det er den hermetikkboksen med tomatsaus, spaghetti, coctailpølser og "kjøttboller" ja. Fysj. Jeg likte det før, men da var visst smakssansene mine mindre kresne. Det går jo like kjapt å lage det selv, og da smaker det jo tusen ganger bedre.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den mac&chees'en jeg spiste da jeg skrev dette var en selvlagd ( ) variant, men jeg har også funnet sånne blå esker som selv en idiot som meg fikk til på ICA her ute i Suburbia.

De blå har jeg laget, de er ganske gode. Jeg har ekstra ost på og gratinerer den i ovnen. *ostoholiker*
Må bruke de pakkene for å få den autentiske søppelsmaken. Men man kan også bruke en Old El Paso cheddardip-pose og tilsette litt melk så man får en saus. Digg! Da kan man til og med bruke grov makaroni.

Gammel 08-10-08, 19:28   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er den hermetikkboksen med tomatsaus, spaghetti, coctailpølser og "kjøttboller" ja. Fysj. Jeg likte det før, men da var visst smakssansene mine mindre kresne. Det går jo like kjapt å lage det selv, og da smaker det jo tusen ganger bedre.

Iset kødder ikke. :sladrer:

Iset. Hør nå her. Det går ikke like kjapt å lage det selv. Det er fysisk umulig å lage det fra bunnen av like raskt som det går å varme opp den boksen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-08, 19:32   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jo, hvis man bruker de der ferdigkokte Mr. Lee-nudlene og leker at det er spaghetti.

Neida, klart det tar lenger tid. Men om man beregner 10 minutter ekstra (bruk fersk spaghetti) så slipper man å spise noe som smaker bæsj. Man må riktignok bruke pose-tomatsaus om man ikke har noe liggende i fryseren eller ikke gidder/har tid å lage en ordentlig, men det smaker uansett bedre enn bokserælet. Kjøttbollene tar lenger tid, men de kan man sløyfe eller bruke fra boks. Spaghettien i Capriboksen er jo overkokt guffe.

Gammel 08-10-08, 20:56   #28
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spaghetti ala capri

Ultra har flere typer, importert rett fra junaiten. Med sånn ordentlig knalloransje cheddar.

Åååå! Vi har jo fått en Ultra her i byen også nå. Det må sjekkes ut. Mac&Cheese er digg!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.