Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor gammelt var ditt barn da h*n fikk nintendo ds, gameboy o.l

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-08, 16:25   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor gammelt var ditt barn da h*n fikk nintendo ds, gameboy o.l

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Guttungen blir 3,5 år før han får sin første håndholdte (altså til jul). Jeg tror det blir en DS. Han har fra før PS2, PS3 og Xbox, så det mangler ikke på konsoller akkurat. Den håndholdte ønsker jeg ham for bruk på flyturer, restaurantbesøk etc. Jeg tror barn har godt av å bli introdusert for spill jeg da. Han er rågod på å koordinere disse spilledingsene sine, og har blant annet lært mange bokstaver og enkel regning ved hjelp av spill. Det trenger ikke å være hjernedødt selv om det er tv-spill.

Forresten, nå kjenner jeg at det er LITT prinsipp også. Jeg mener bestemt at det å lære seg å fordrive tiden uten intens, involvert underholdning, for eksempel på restaurant og i fly, er en viktig egenskap. Det er også derfor vi ikke har dvd i bilen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.