|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Er det sært å reise alene? | |||
| Ja, sært, uansvarlig og einstøingaktig. I would never! |
|
4 | 2,70% |
| Si det? Tanken har aldri slått meg |
|
47 | 31,76% |
| Herlig! Fred og ro og ingen som oppfordrer til shopping på ublu tidspunkt. Eller shopping whatsoever |
|
95 | 64,19% |
| Dustepoll |
|
2 | 1,35% |
| Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å reise aleneJeg synes det høres deilig ut! Men, nå snakker jeg så mye med mennesker i jobbsammenheng (ansatte og kunder) at det å bare kunne gjøre mine egne greier i ro og fred høres nydelig ut! Jeg er av dem som kan la være å svare på tlf også og som fint kan kose meg alene - lenge. Det avgjørende for meg er at jeg vet at alene-tiden er selvvalgt. Hadde den ikke vært det tror jeg kanskje jeg synes det hadde vært betydelig mer stusselig...
|
|
|
#103 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Å reise aleneJeg har reist ganske mye alene, helt fra jeg som 15-åring begynte å legge ut på soloturer til datidens svært så fristende reisemål. (Les: København & Amsterdam) |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Epikur
|
Sv: Å reise aleneReise alene ville vært helt topp. Men å ikke shoppe i Paris?!
|
|
|
#108 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Å reise aleneJeg reiste helt alene til Gran Canaria. Det var fantastisk deilig. Det var sågar første gang jeg var i syden, og det er bare 3 år siden.
|
|
|
|
#109 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Å reise alene
Åh, nå begynte jeg plutselig å drømme om ubegrensede midler, bæreesel og champis. Litt dronning-for-en-dag hadde gjort seg, merker jeg.
|
|
|
#110 |
|
|
Hvis broder'n fortsatt har planer om å henge på er bæreesel check. |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Å reise aleneJeg var i Milano for en uke siden. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
sangfugl
|
Sv: Å reise aleneJeg syns tanken på å reise alene høres både fortryllende og litt ensomt ut. For en uke eller to eller tre høres det bare vanvittig deilig og flott ut. For noen måneder tror jeg nok at jeg hadde kjedet meg litt. Jeg er egentlig veldig sosial, men ikke så flink å ta kontakt med fremmede, så jeg hadde nok hatt litt mindre kontakt med folk enn jeg strengt tatt liker hvis jeg skulle vært på tur alene så lenge.
|
|
|
#114 |
|
|
Sv: Å reise aleneDet er snakk om fem dager. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
*_*
|
Altså, når du legger det frem på den måten ser til og med jeg fordelene med å dra alene. Det var ingen som luftet muligheten for blafring i de første innleggene. :det teller ikke når man er i et annet land:
|
|
|
|
#116 |
|
|
|
|
|
|