Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Reklamene her

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 10:59   #21
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamene her

Jeg er vel den eneste mannen her inne som ikke også har partneren her, så jeg føler at uforholdsmessig mye ansvar legges på meg nå.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 11:19   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg er vel den eneste mannen her inne som ikke også har partneren her, så jeg føler at uforholdsmessig mye ansvar legges på meg nå.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 23:17   #23
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Flotte greier. Da har du noe å kose deg med i kveld, og jeg noe å glede meg til i morra.

Hvordan ble det nå? Tenkte jeg skulle ha den kombinasjonen som er nå på prøve en ukes tid.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 23:44   #24
@nne
Ikke fra NM

@nne sin avatar

Hvor: arendal
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Nå er det faktisk veldig rolig og pent. Fargene passer godt sammen

Gammel 24-11-06, 23:49   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette har jeg fundert på tidligere. Noen nevnte reklame i en annen tråd også.
Er det bare jeg som ikke ser noen reklame?
Hvorfor gjør ikke jeg det?
(JA, jeg har øynene åpne. )

(jeg er glad for det altså, men jeg lurer likevel på hvorfor.)

Gammel 24-11-06, 23:51   #26
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ad block?

Gammel 24-11-06, 23:51   #27
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dette har jeg fundert på tidligere. Noen nevnte reklame i en annen tråd også.
Er det bare jeg som ikke ser noen reklame?
Hvorfor gjør ikke jeg det?
(JA, jeg har øynene åpne. )

(jeg er glad for det altså, men jeg lurer likevel på hvorfor.)

Enten så har du et overutviklet mentalt reklamefilter, eller så bruker du norton internet security eller tilsvarende reklameblokkering. Det er bare reklame i de åpne forumene.

Gammel 24-11-06, 23:55   #28
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Enten så har du et overutviklet mentalt reklamefilter, eller så bruker du norton internet security eller tilsvarende reklameblokkering. Det er bare reklame i de åpne forumene.

Hm ...

Jeg ser ikke reklame et eneste sted, og jeg har ikke noe reklameblokk eller noe slikt. Ikke som jeg vet av i hvertfall.
Jeg ser for eksempel reklame på andre forum jeg er inne på.

Er ikke dette litt mystisk?

Gammel 24-11-06, 23:58   #29
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er faktisk litt merkelig, noen ganger kommer reklamene opp, andre ganger ser jeg kun bok-banneret. I det åpne forumet.

Gammel 25-11-06, 00:02   #30
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Det er bare reklame i denne sonen, resterende fora har ikke reklame.

Gammel 25-11-06, 00:04   #31
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Der så jeg både reklame og banner, ja!
Rosafargen er for øvrig kjempefin, passer fint inn samtidig som den er en kontrast til resten

Gammel 25-11-06, 10:16   #32
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får vi rødt forum til jul eller?!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 10:23   #33
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Får vi rødt forum til jul eller?!

Regner med det, ja. På et annet forum har HP til og med slått til med en nisse, mener jeg å huske.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:33   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg ser jo ingen reklame i det hele tatt.
Her er det noe muffens på gang

Gammel 25-11-06, 12:34   #35
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg ser jo ingen reklame i det hele tatt.
Her er det noe muffens på gang

Ikke fra vår side ihvertfall.

Gammel 25-11-06, 12:38   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ikke fra vår side ihvertfall.

Det er jo det som er muffens. Ikke fra deres side, ikke fra min side, men reklamen er borte.

Det er nok en peode som har vært og lusket.

Gammel 25-11-06, 12:48   #37
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er faktisk innleggene her på forumet som gjør at google tror at det er bra marked for slik her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:48.