Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Rar bruk av punktum?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 22:32   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rar bruk av punktum?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Det skal være komma, ikke punktum!!
Dessuten skal man unngå å starte setninger med "så" og det er noe man lærer på barneskolen.

Så utrolig kjipt. Så lenge jeg har levd, så har det vært helt greit å starte setningen med Så. Så jeg tror neppe jeg kommer til å forandre på det med det første. Så utrolig kjipt det må være å henge seg opp i slike bagateller som du gjør nå. Så kan du fortsette å overdrive tegnsettingen din og tro at det er helt greit. Så fremt du ikke tenker å slutte med det, da. Så så, jeg bare køddermeddei, så du ikke får hjerteinfarkt eller noe. Så langt går jeg aldri i innleggene mine, så du må ikke tro noe annet. Så du trodde det, altså? Så utrolig umodent og fordømmende gjort av deg. Så ille at jeg nesten håper kloakken flyter over doen din. Så det så!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.