Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva får du på denne testen?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 01:10   #21
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får du på denne testen?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg føler meg ikke spesielt overhysterisk på hygienen, men må si jeg sitter igjen med en sånn "men går det an å gjøre det annerledes enn det da?"-følelse etter den quizen (jeg scoret altså det samme som HI).
Jeg klarer altså ikke helt å se hvor jeg skulle trappet ned på hygienen for at jeg skulle vært komfortabel med det og samtidig fått score som ikke indikerte at jeg er overhysterisk Ikke vaske seg ordentlig etter et dobesøk? :æsj: Bruke uvasket kjøttkniv på annen mat? Vaskekosten på bikkjeskålen og kjøkkenkluten på gulvet? Kommer ikke på TALE!

Har gått gjennom testen en gang til nå, og det var to svar som sendte med ned fra toppscore til det jeg havnet på: Hvilken temp jeg vasker kluter og håndduker på, og hva jeg gjør med matrester.

Jeg vasker håndduker på 60 grader. Kluter vasker jeg så godt som aldri. De byttes eller klores.
Og, jeg kaster stort sett alle matrester, for det er skjelden vi har mye mat til overs, så det er liksom ikke noe å ta vare på.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:10.