Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Middagsrutiner -hvordan gjør dere det?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-06, 16:24   #4
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Middagsrutiner -hvordan gjør dere det?

Dersom vi hadde hatt det slik som dere så tror jeg også at jeg hadde snudd om på måltidene. Det er jo litt koselig å ha middag i sammen alle tre. Og så lenge det ikke kommer fritidsaktiviterer o.l i veien, så ser jeg ikke på det som noe problem å bytte.
Her i huset så jobber jeg 70%, samt jeg stort sett har hjemmekontor. Nå skal ikke jeg skryte på meg å hverken være den mest oppfinnsomme, eller den som lager mest mat fra bunnen av, men jeg begynner stort sett på middagen i halv fire tiden når jeg er ferdig på jobb. Så går jeg enten og henter ungene i barnehagen i fire tiden, eller mannen tar dem med seg på vei hjem. Så spiser vi sammen alle fem sånn i mellom fire og halv fem.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.