Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinoff: Handler du klær til partneren?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Handler du klærne til partneren din?
Nei, jeg handler bare mine egne klær. 53 37,06%
Ja, jeg handler alle våre klær. 12 8,39%
Jeg handler litt, men langt ifra mesteparten. 33 23,08%
Jeg handler mesteparten. 22 15,38%
Jeg syr alle klærne våre av økologisk hamp som jeg dyrker selv. 3 2,10%
Jeg prøvde å sy alle klærne våre av selvdyrket økologisk hamp, men røyket opp alt sammen i stedet. 18 12,59%
Partneren min handler alle klærne våre. 1 0,70%
Partneren min syr alle klærne våre, og de lukter litt rart. 1 0,70%
Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-08, 21:07   #61
Solblomst
Passiv

Standard

Sv: Spinoff: Handler du klær til partneren?

Min gubbe er svært kresen, så han handler klæren sine selv. Det har hendt jeg har kjøpt klær til ham i bursdags- eller julegave, men det har havnet bakerst i et skap.
Han handler aldri klær til meg, og hadde han gjort det, så hadde jeg sikkert dødd av sjokk.

Sist redigert av Solblomst : 02-10-08 kl 21:53. Årsak: skrivefeil
  Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:12   #62
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min fortalte meg gledesstrålende sist han hadde handlet klær at dette var den andre buksen han hadde handlet i hele sitt liv. Jeg har ikke latt han glemme det. Da vi ble kjent med hverandre var jeg veldig fasinert over at kunne gå i samme t-sjorte uten i ukesvis uten at det luktet. Etterhver skjønte jeg at han hadde flere like. Da vi ble sammen oppdaget jeg at han hadde ca 20 helt like t-sjorter. Joa.

Gammel 26-09-08, 21:51   #63
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner alternativet "Han arver det meste fra broren sin".

Og resten kjøper han på universitetsbokhandelen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 21:56   #64
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Røyk og hamp.

Min kjære er ikke spesielt glad i handle klær, og liker å ha med meg som livvakt og meningsfelle. (Etter å ha blitt traumatisert av ansatte som nærmest brøyter seg inn i prøverommet for å bistå i prosessen.) Men han handler selv også altså. Jeg tror aldri jeg har kjøpt et eneste plagg til ham faktisk.

Gammel 26-09-08, 22:35   #65
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter her i rødvinen min og svarer selvsagt at jeg har røyka opp all hampen.

Gammel 26-09-08, 22:36   #66
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt sokker, boksere og enkelte t-skjorter til mannen. Alt annet blir risikosport, han er kresen på både farger og passform. Og han liker å handle klær til seg selv.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 22:50   #67
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Hmmmm.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva gjør du her? Jobb med deg!

Og her ser vi et glimrende eksempel på ulempene ved å henge på samme forum som den man har barn, hus og lån med.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-08, 23:44   #68
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Han foretrekker at jeg kjøper klærne hans. Jeg liker ikke å shoppe så det er ikke alltid jeg gidder, men mye av klærne hans er det nok jeg som har kjøpt.

Gammel 27-09-08, 00:02   #69
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg handler en del til mannen, mest hverdagsklær, jobbklær står han for selv. Jeg liker å shoppe, mannen er ikke så glad i det så da gjør vi det slik.

Gammel 27-09-08, 00:06   #70
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri om jeg kunne tatt på meg å kjøpe klær til ham også. Vel.. om han hadde vært syk og svak og ikke kom seg på butikken så skulle jeg vel gjort det.

Han handler selvsagt klærne sine selv.

Vi er ikke glad i klesshopping noen av oss.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 00:08   #71
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det virker helt merkverdig at mennesker som er i stand til det ikke handler sine egne klær. Jeg ser liksom for meg mannen komme hjem fra butikken med posene fulle av bukser og skjørt til meg

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 01:38   #72
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Jeg handler alle klær. Får til nøds tvunget han med for å prøve, og det max en gan gi året. Så her kreves det god kvalitet og hold i klærne.

Gammel 27-09-08, 08:57   #73
Kahlan

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Nei, klær får han kjøpe selv, da vet han jo at det passer også. Og i samme slengen, jeg pakker heller ikke for ham når han skal ut på tur, og er jeg bortreist får han lage sin egen mat eller sulte foran brødboksen.

Gammel 27-09-08, 10:12   #74
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Savner flervalg i pollen. Jeg handler ufrivillig mesteparten, fordi det somregel er meg som gjør ærend uten barn (turnusarbeider). Han er sånn som Homer som bare vil ha den samme buksa resten av livet, nå som han endelig har funnet en han liker, så teoretisk skulle tilogmed ungene ha klart å handle klær til ham nå.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 11:09   #75
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Nei, det holder jeg meg unna. Hender han handler til meg da, med stort hell

Gammel 27-09-08, 11:48   #76
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg kom til å svare røyka økologisk hamp, men i realiteten handler jeg kansje 60% av klærne rett ogslett fordi jeg synes det er morsommere å shoppe til ham og ungene, finner mindre jeg virkelig liker til meg selv.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 13:44   #77
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

For en poll :risterpåhodet:

Je, jeg handler mye til mannen min.
Han hater å kjøpe klær selv og er vel egentlig glad for at jeg gjør det.

Deverre har all den økologisk dyrka hampen vår blitt beslaglagt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 14:06   #78
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Man jo må røyke en hel åker av økologisk hamp (hemp?) for å få en effekt... så en eventuell hjemmeproduksjon hadde vel gått til klær (og tau?) - farget med muskatnøtt vel og merke.

Så inn i hampen (!) morsom poll! Nei, partneren kjøper klærne sine selv, bortsett fra morsomme undiser.

Gammel 27-09-08, 16:46   #79
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handler litt til ham, men bare overdeler. Han er så ekstremt kresen på bukser.

Gammel 27-09-08, 22:48   #80
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

:fniserogfniseravpollen:

Kjøper ett og annet plagg hvis jeg kommer over noe jeg tror han vil like. Og han får ganske ofte klær i gave. Han har aldri kjøpt klær til meg såvidt jeg kan huske.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.