|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg håndvasker kanskje en gang i år. Max.
![]() |
#42 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?
Jeg bor i et passivhus, så iskaldt soverom har vi ikke. Sommerdyner og helårsdyner går helt fint inn i vår 6,5 kilos Whirlpool vaskemaskin. |
![]() |
![]() |
#43 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg har klær på renseri ganske ofte. Stort sett bukser, jakker og kåper. De fleste genserne mine som krever håndvask går i maskin. Jeg tror ikke på håndvask. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En kvinne etter mitt hjerte.
![]() |
#45 |
Metallica!!
|
Jeg har prøvd på noen, det går fint. Men de 3 som ligger nederst i kurven nå er sånne med silikoninnlegg i. Og jeg er redd det skal gå hull på dem slik at jeg får masse silikon i maskinen.
![]() |
#46 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
![]() Sv: Hvor ofte bruker dere renseri og hvor ofte håndvasker dere?Jeg har renset penjakker ett par ganger, men prøver å unngå å kjøpe klær som bare kan renses. Noe har jeg tatt i vaskemaskinen på finvask eller ullvask og det har gått bra!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|