Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 20:55   #741
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Selg unna noe OM til meg, så kan du kjøpe deg noe nytt likevel

Grattis med lekker bil!

Den var til Angelique

morgana er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 21:02   #742
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er spent på å se hva det betyr... ettersom du og jeg tydeligvis legger helt forskjellige innhold i ordet i kjøpestopp .

Noen tusen mindre i måneden ....

O.M. klærne elsker jeg
Fikk den brune tunikaen fra nikki i dag, helt skjønn
Den har jeg lett etter og FolkArt fikk ikke tak i den til meg.Bestilte en annen fra Helena, men kanskje jeg selger den igjen

Brune

Offwhite

Bilen

Gammel 23-11-06, 21:09   #743
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

O.M. klærne elsker jeg
Den har jeg lett etter og FolkArt fikk ikke tak i den til meg.Bestilte en annen fra Helena, men kanskje jeg selger den igjen

Brune

Åhh den var utrolig nydelig! Hvor fikk du tak i den? Den har jeg ikke sett før.

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 21:46   #744
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nikki hadde kjøpt den hos Madonna i Asker, men hun ville helst hatt str.2.
Denne er i str,1 så jeg fikk kjøpe den av henne!
Ja den en nydelig, og man kan ta av den ytterste kjolen og får da en offwhite kjoler med tynne stroppe rover skuldrene

Gammel 23-11-06, 22:09   #745
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

O.M. klærne elsker jeg

Brune

Offwhite

Bilen

Lekkert,lekkert,lekkert

morgana er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 22:44   #746
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tutta gjorde dagen min strålende i dag! Jeg elsker min nye trenchcoat
Takk skal du ha!

emm er ikke aktiv  
Gammel 24-11-06, 00:47   #747
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Tutta gjorde dagen min strålende i dag! Jeg elsker min nye trenchcoat
Takk skal du ha!

Så hyggelig at den falt i smak!!

Gammel 24-11-06, 11:58   #748
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, nå er det rett før Odd-Molly-mafiaen begynner å gå buggis-mafiaen i næringen, med hemningsløst kjøp og salg og bytting.

(Jeg? Nei, jeg sitter bare her og eser ut og er misunnelig på dere som shopper...)

Gammel 24-11-06, 12:26   #749
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Herregud, nå er det rett før Odd-Molly-mafiaen begynner å gå buggis-mafiaen i næringen, med hemningsløst kjøp og salg og bytting.

(Jeg? Nei, jeg sitter bare her og eser ut og er misunnelig på dere som shopper...)

OM tøyet er suverent til de gravide også Nesten alt har høy midje eller enda bedre, ingen midje

morgana er ikke aktiv  
Gammel 24-11-06, 12:59   #750
tutta
Passiv

Sint!

Litt ufrivillig shopping!Men shopping er shopping

Felix går i park og å bade i vanndammene. I går skjønte jeg at han MÅ ha et eksta regntøysett med seg i parken...... Men å finne regntøy i slutten av november er ikke bare bare. Men etter noen telefoner fant jeg et sett med rød bukse og rød/blå jakke på hm i stenersgaten vs Oslo City i str. 86/92 .

I dag på vei ut av døren fikk jeg nok et sjokk; gummistøvlene hans var fortsatt klissklass våte etter vanndambadingen...... Så ble shoppet nye militærgrønne gummistøvler på vei til parken... Ja,ja......

Sist redigert av tutta : 24-11-06 kl 13:17.

Gammel 24-11-06, 14:29   #751
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

OM tøyet er suverent til de gravide også Nesten alt har høy midje eller enda bedre, ingen midje

Men det hjelper ikke når ikke puppene får plass i OM-klær....

Gammel 24-11-06, 16:14   #752
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er skjørtene, da? Er det noen med strikk i livet?

Gammel 24-11-06, 20:40   #753
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Jeg har et O.M. skjørt og det har strikk i livet
Veldig deilig å ha på seg

Gammel 24-11-06, 20:49   #754
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et O.M. skjørt og det har strikk i livet
Veldig deilig å ha på seg

Ååå, er det det dette?

Gammel 24-11-06, 21:54   #755
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

JA akkurat det
Bestilte det hos Tin Tin

http://www.tintinofscandinavia.com/

Gammel 24-11-06, 23:12   #756
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Og jeg har kjøpt meg gullkjole på Popin og gullsko på Walkabout på Byporten... Det føles herlig!

Finner ikke bilder av herlighetene, kjolen er i en slags strikk med god strekk og plass til en stor gravid mage. Den hadde kommet inn i butikken i går da jeg kjøpte den. Skoene hadde kommet inn for to dager siden... For en gangs skyld var jeg tilfeldigvis tidlig ute med å kjøpe meg penklær, og så var det så mye flott tøy!

Kaprifol er ikke aktiv  
Gammel 24-11-06, 23:21   #757
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Og jeg har kjøpt meg gullkjole på Popin og gullsko på Walkabout på Byporten... Det føles herlig!

Finner ikke bilder av herlighetene, kjolen er i en slags strikk med god strekk og plass til en stor gravid mage. Den hadde kommet inn i butikken i går da jeg kjøpte den. Skoene hadde kommet inn for to dager siden... For en gangs skyld var jeg tilfeldigvis tidlig ute med å kjøpe meg penklær, og så var det så mye flott tøy!

Den gullkjolen er råflott!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 22:23   #758
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Dette kjøpte jeg i kveld

og denne

morgana er ikke aktiv  
Gammel 28-11-06, 22:29   #759
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Godt shoppet Morgana!

Gammel 28-11-06, 22:33   #760
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Godt shoppet Morgana!

Skulle jo holde meg unna

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.