Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte skifter du truse?
Hver dag 251 95,44%
Hver 2. dag 9 3,42%
Hver 3. dag 0 0%
Hver 4. dag 0 0%
Hver 5. dag 0 0%
Hver 6. dag 1 0,38%
Ukentlig eller sjeldnere 2 0,76%
Deltakere: 263. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-08, 10:00   #81
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For eksempel. Og utflod har vel alle mer eller mindre av, så noe kommer det jo ut der.

Alle? :bekymret:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 10:07   #82
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Alle? :bekymret:

Jeg burde kanskje presisert damer. Alle damer.

Gammel 24-09-08, 11:18   #83
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det kan jo hende at du svetter mer og at det renner mer ut av deg enn av Ine? Bare sånn for å bli ordentlig grafisk, mener jeg.

Alle kvinner har fuktighet i skjeden (så lenge de ikke lider av en sykdom, feks Sjøgren). Det er også høyt bakterieinnhold i denne fuktigheten, og disse bakteriene vil lukte etter kort tid.
I tillegg kommer det bakterier fra endetarmsåpningen (selv om man tørker seg godt og har god ringmuskel bak), så av hygieniske årsaker (og uten mye svetteing eller renning) sier det seg selv at det er lurt å skifte undertøy ofte/daglig.

Nå vet ikke jeg hvordan du tørker deg, men det lukter i alle fall ikke tiss eller bæsj av mine truser.

Godt å høre.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 11:30   #84
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bytter stort sett daglig, men det kan vel skje at jeg dusjer en mandagskveld (og bytter truse) og ikke bytter truse igjen før onsdag morgen. Blir ikke skremt at det.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:05   #85
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

For eksempel. Og utflod har vel alle mer eller mindre av, så noe kommer det jo ut der.

Ikke jeg, jeg hadde da jeg var ung, men da brukte jeg jo truseinnlegg de dagene. Nå er det mange år siden sist.

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Alle kvinner har fuktighet i skjeden (så lenge de ikke lider av en sykdom, feks Sjøgren). Det er også høyt bakterieinnhold i denne fuktigheten, og disse bakteriene vil lukte etter kort tid.
I tillegg kommer det bakterier fra endetarmsåpningen (selv om man tørker seg godt og har god ringmuskel bak), så av hygieniske årsaker (og uten mye svetteing eller renning) sier det seg selv at det er lurt å skifte undertøy ofte/daglig.

Men:

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 12:22   #86
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Her deles det meste, skjønner jeg.

Selv har jeg sluttet å bruke truser for de ble så fort møkkete. Jeg går bare i skjørt, og har da fri lufting. Økonomisk og lurt på alle måter.

Gammel 24-09-08, 12:31   #87
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Fnis. Jeg hadde en plan om å ikke sprekke, men det går ikke.
Inspirasjonen til historien er hentet fra ei dame jeg traff en gang. Hun drev med hundeoppdrett, og lot valpene gå fritt på stua og kjøkkenet i det lille huset sitt. Små valper er selvsagt ikke stuerene enda, og det ble en del tissing og bæsjing inne, naturlig nok. Dama gikk barbeint i dette, og forklarte at hun hadde sluttet å bruke sokker, for de ble bare så møkkete.

For ordens skyld så gjør jeg som mange andre her, skifter fast hver morgen og ellers ved behov.

Gammel 24-09-08, 12:39   #88
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ikke jeg, jeg hadde da jeg var ung, men da brukte jeg jo truseinnlegg de dagene. Nå er det mange år siden sist.

Noe kommer det nok ut av deg også, selv om det ikke er i så store mengder at det synes.

Opprinnelig lagt inn av Grey, her.

Fnis. Jeg hadde en plan om å ikke sprekke, men det går ikke.

Du holdt i ni minutter.
Forøvrig, den dama var litt ekkel. Ugh.

Gammel 24-09-08, 12:40   #89
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Noe kommer det nok ut av deg også, selv om det ikke er i så store mengder at det synes.

Ne-he-hei!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:26   #90
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:37   #91
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Da går du altså med samme truse mandag, tirsdag og kanskje litt onsdag og? Da hadde ikke jeg følt meg mye vel iallefall.

Wow, dette ble litt av en diskusjon

Jeg tror det er sjelden jeg går med samme truse 3 døgn i strekk, men la oss si at jeg skifter truse mandag kveld, og bytter onsdag morgen, ser ikke helt det farlige i det jeg, men det har jo noe med aktivitetsnivå også da, jeg jobber ikke, og noen ganger går jeg hjemme inne noen dager i strekk, og da svetter jeg ikke så veldig. Og jeg kan jo opplyse om at jeg bruker truseinnlegg da, så jeg synes ikke trusene mine blir så skitne. Og bruker IKKE g-streng, hipstere. Og jeg vasker meg nedentil minst 2 ganger om dagen, (morgen og kveld) før og etter sex, så nå vet dere det. (og bytter truse etter trening så klart.

Poenget er bare at jeg ikke har noe bestemt mønster jeg går etter, men bytter når jeg føler behov for det, og det er nok ofte hver dag, men det kan nok hende det blir annenhver, men det betyr jo ikke at jeg har de på 3X24 timer, bare at jeg noen gagner sover med samme truse i 2 netter. Det har nok også noe med dusjing og gjøre, noen dager dusjer jeg ikke hver dag, men minst annenhver, og de dagene jeg ikke dusjer kan det vel hende jeg ikke bytter truse, men for all del, husk at jeg ALLTID vasker meg nedentil MINST to ganger om dagen da

Men etter denne diskusjonen har jeg begynt å vurdert å få et fast mønster på det der med trusebytte, feks før jeg legger meg, HVER DAG!

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:41   #92
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Dette ble etterhvert ganske morsomt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 13:57   #93
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 14:05   #94
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Nå vet ikke jeg hvordan du tørker deg, men det lukter i alle fall ikke tiss eller bæsj av mine truser.

Det gjør det ikke av mine heller.

Orker ikke utbrodere, når Liven har kommet med et så klokt svar ang. etter dobesøk.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 14:46   #95
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Kanskje man skulle prøvd å finne ut hvem det er som bytter hver 6. eller 7. dag nå?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 15:01   #96
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Hver dag.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 23:00   #97
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Hver dag.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 23:10   #98
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, det var jo liksom det man hadde håpet på.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 23:20   #99
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 18:15.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 00:19   #100
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Hehe, artig tråd.

Her skiftes det 1-2 ganger om dagen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.