Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ofte skifter du truse?
Hver dag 251 95,44%
Hver 2. dag 9 3,42%
Hver 3. dag 0 0%
Hver 4. dag 0 0%
Hver 5. dag 0 0%
Hver 6. dag 1 0,38%
Ukentlig eller sjeldnere 2 0,76%
Deltakere: 263. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 22:36   #61
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Er det SÅ ille altså? Innrømmer at jeg kanskje bytter annenhver dag her også, har ikke helt kontroll på det jeg.

Jeg synes det er forferdelig ekkelt.
Men altså, kontroll på det? Jeg hiver møkkete truser i skittentøyskurven med en gang jeg (på kvelden/etter en dusj), og skulle de ligge og slenge til morgenen etter/etter dusjen så vet jeg jo at den ikke er ren, de rene ligger jo tross alt i trådkurven sin i skapet.
Jeg forstår ikke at det kan være så vanskelig.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:09   #62
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Er det SÅ ille altså? Innrømmer at jeg kanskje bytter annenhver dag her også, har ikke helt kontroll på det jeg.

Ikke kontroll på når du bytter undertøy:skummelt:

Gammel 23-09-08, 23:12   #63
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg synes det er forferdelig ekkelt.
Men altså, kontroll på det? Jeg hiver møkkete truser i skittentøyskurven med en gang jeg (på kvelden/etter en dusj), og skulle de ligge og slenge til morgenen etter/etter dusjen så vet jeg jo at den ikke er ren, de rene ligger jo tross alt i trådkurven sin i skapet.
Jeg forstår ikke at det kan være så vanskelig.

... og det er om mulig ennå eklere at trusene alltid er møkkete etter en dag eller mindre.

En gang i timen burde man bytte. Minst!

Gammel 23-09-08, 23:24   #64
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

En gang i timen burde man bytte. Minst!

Gammel 23-09-08, 23:25   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Fnis. Mitt rene undertøy ligger svært sjeldent der det skal ligge.
Jeg skifter hver dag, men dåner ikke på meg av at noen gjør det sjeldnere. Eller oftere. :generøs:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:35   #66
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Da jeg gikk på ungdomsskolen, hadde vi gym 1-2 ganger i uka. Vi jentene dusjet alltid etterpå, og skiftet truse. Var sikkert noen som tok på seg den gamle trusa igjen uten å lage noe stort nummer av det.
Men ei av jentene tok med trusa si til søppelbøtta og skrapte ut innholdet. Trengte ikke se lenge for å se at den trusa var inngrodd av gult belegg.
Jeg hører enda for meg den lyden dom kom da hun brukte neglene til å skrape bort belegget. :fyttikatta:

*ååhhfyttinni.....* dette var noe av det ekleste ..ble helt kvalm
ÆSJ!!!

Minst en gang pr.dag.Blir oftest to ganger pr.dag.

Gammel 23-09-08, 23:36   #67
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Truser skiftes hver dag. Unntak når jeg bruker bind, da kan det gå to dager.

Gammel 23-09-08, 23:51   #68
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av jubajuba, her.

Ikke kontroll på når du bytter undertøy:skummelt:

Jeg har bare ingen fast regel, at jeg MÅ bytte hver kveld feks. Derfor kan det godt hende det er et helt døgn uten at jeg bytter truse At jeg feks har ny en mandag og ikke bytter før onsdag.

Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:55   #69
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvorfor spør du om det?

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:25   #70
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bare ingen fast regel, at jeg MÅ bytte hver kveld feks. Derfor kan det godt hende det er et helt døgn uten at jeg bytter truse At jeg feks har ny en mandag og ikke bytter før onsdag.

Da går du altså med samme truse mandag, tirsdag og kanskje litt onsdag og? Da hadde ikke jeg følt meg mye vel iallefall.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:31   #71
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Skal vi se.
Bruker først en dag, neste dag vrenges den, dagen etter der korrekturlakk der det er værst, det samme på andre siden dagen etter der igjen osv, osv.

:jugekors:

Her skiftes hver dag, og nei, jeg kan ikke skjønne at det går an å bruke trusa flere dager på rad.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:34   #72
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da går du altså med samme truse mandag, tirsdag og kanskje litt onsdag og? Da hadde ikke jeg følt meg mye vel iallefall.

Men det kan jo hende at du svetter mer og at det renner mer ut av deg enn av Ine? Bare sånn for å bli ordentlig grafisk, mener jeg.

Gammel 24-09-08, 00:34   #73
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

.....

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:40   #74
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Men det kan jo hende at du svetter mer og at det renner mer ut av deg enn av Ine? Bare sånn for å bli ordentlig grafisk, mener jeg.

Det renner ikke av meg. :deler: Svetter, ja kanskje. Det har da ingenting å gjøre med om det renner eller om man svetter, man går da også på do x antall ganger i løpet av dagen. Blir uansett litt lukt av det.

Kanskje Ine vasker seg nedentil etter hvert dobesøk?

Jaja, ikke min business, uansett.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 00:49   #75
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Det renner ikke av meg. :deler: Svetter, ja kanskje. Det har da ingenting å gjøre med om det renner eller om man svetter, man går da også på do x antall ganger i løpet av dagen. Blir uansett litt lukt av det.

Kanskje Ine vasker seg nedentil etter hvert dobesøk?

Jaja, ikke min business, uansett.

Nå vet ikke jeg hvordan du tørker deg, men det lukter i alle fall ikke tiss eller bæsj av mine truser.

Gammel 24-09-08, 01:06   #76
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Re: Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Nå vet ikke jeg hvordan du tørker deg, men det lukter i alle fall ikke tiss eller bæsj av mine truser.

Det gjør det ikke av mine heller, ei heller "renner" det noe av meg (hva da, forresten? :dårligfantasi: Og jeg vet ikke helt om jeg vil høre svaret), og ikke svetter jeg noe særlig.
Men den er jo brukt en hel dag, da føles den veldig brukt/møkkete/ferdig eller hva_har_du. Selv om de sikkert ikke er så fryktelig møkkete egentlig, så føles det skikkelig ekkelt å ikke skulle bytte hver dag i det minste. Etter en dusj når man er ren og nyvasket så vil jo i hvertfall jeg ha rene klær, ikke dra på meg en "gammel" truse.

Gammel 24-09-08, 01:07   #77
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Truser skiftes hver dag. Unntak når jeg bruker bind, da kan det gå to dager.

Samme her i gården.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 01:08   #78
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Spinoff: Hvor ofte skifter du truse?

Det gjør det ikke av mine heller, ei heller "renner" det noe av meg (hva da, forresten? :dårligfantasi: Og jeg vet ikke helt om jeg vil høre svaret), og ikke svetter jeg noe særlig.
Men den er jo brukt en hel dag, da føles den veldig brukt/møkkete/ferdig eller hva_har_du. Selv om de sikkert ikke er så fryktelig møkkete egentlig, så føles det skikkelig ekkelt å ikke skulle bytte hver dag i det minste. Etter en dusj når man er ren og nyvasket så vil jo i hvertfall jeg ha rene klær, ikke dra på meg en "gammel" truse.

Utflod f.eks. Eller om det har gått for mannen din inni deg kan det jo også renne litt av det. :godfantasi:

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 01:37   #79
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Altså, er det mulig at de som ikke skifter hver dag bruker truse og ikke g-streng eller?
For en g-streng er jo oppi rompa (ja godt i nærheten ihvertfall) og det mener jeg er mest hygienisk å skifte minst en gang om dagen.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 09:59   #80
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Utflod f.eks. Eller om det har gått for mannen din inni deg kan det jo også renne litt av det. :godfantasi:

For eksempel. Og utflod har vel alle mer eller mindre av, så noe kommer det jo ut der.

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Altså, er det mulig at de som ikke skifter hver dag bruker truse og ikke g-streng eller?
For en g-streng er jo oppi rompa (ja godt i nærheten ihvertfall) og det mener jeg er mest hygienisk å skifte minst en gang om dagen.

Helt enig. Jeg bruker veldig sjelden g-streng og liker ikke stramme truser (bruker stort sett boxere), men jeg skifter hver dag, okke som.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.