Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva sier dette om meg som mor da?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 15:39   #41
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Hva sier dette om meg som mor da?

Jeg husker også til tider ikke fødselsdato til begge mine.
Egentlig fornøyd med å huske navnene deres.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:03   #42
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:12   #43
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har også sagt feil til legekontoret. Bommet med en dag.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:20   #44
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Jeg husker også til tider ikke fødselsdato til begge mine.
Egentlig fornøyd med å huske navnene deres.

Jeg er ikke så opptatt av det med navn heller, bare jeg husker hvor de er, så er det greit!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 16:38   #45
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg sliter både med navn og dato. Hvor skal dette ende?

Gammel 23-09-08, 16:42   #46
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Herlig!

Gammel 23-09-08, 17:09   #47
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Moren min oppga bestemoren mins fødselsdato som sin egen og fikk kjapp tilbakemelding på at jammen så hun godt ut til å være født i 1916. DET er hakket verre enn å ikke vite når barnet er født, synes du ikke?

Ha ha, jo det er værre!

Gammel 23-09-08, 19:31   #48
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Det har venninna mi gjort også, mens mannen sto ved siden av og samtykket for at datoen stemte. Så har de snart 12 barn, så de er vel unnskyldt ?
Ps. jeg har laget jukselapp til mannen min som han har i lommeboka med fødselsnummer til ungene.

Gammel 23-09-08, 19:39   #49
Smarties
Fullverdig medlem

Smarties sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Smarties er litt kul
Standard

Jeg har vært min mors sufflør i mange år! Nei, det er ikke 11. men 10.
Nå er jeg 38 og fortsatt sier hun feil dato!

Jeg har kun et barn, men likevel er jeg innom et par nevøer før jeg klarer å få sagt riktig navn, litt sånn "Kåre, Martin, Kjell, KNUT!

Smarties er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 19:43   #50
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Svigermor er av dei som må innom navna til begge sønnene og mannen sin før ho kjem fram til rett. Me lo ikkje mindre av ho då ho i tillegg blanda inn bikkja sitt navn.

Gammel 23-09-08, 19:46   #51
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Måtte fortelle dette til mannen også

Hender jeg bytter litt på datoer jeg åsså når jeg skriver/sier opp når barna er født
Storesøster er født 11.10. og mellomste er født 10.05. Så begge har tallet 10, og da er det ikke lett åsså

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 19:48   #52
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Svigermor er av dei som må innom navna til begge sønnene og mannen sin før ho kjem fram til rett. Me lo ikkje mindre av ho då ho i tillegg blanda inn bikkja sitt navn.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 20:37   #53
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Du er ikke alene, det er i hvertfall helt sikkert.

Gammel 23-09-08, 20:37   #54
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 21:03   #55
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å si min dato når jeg skal oppgi barnas.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 21:05   #56
eka
Grubler.

eka sin avatar

eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 21:10   #57
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 23-09-08, 21:12   #58
jubajuba
grønn og ivrig

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
jubajuba har et hav av muligheter foran seg
Standard

...dette hørtes kjent ut Ikke verdens undergang, og du er langt fra noen dårlig mor

Gammel 23-09-08, 21:13   #59
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smarties, her.

Jeg har kun et barn, men likevel er jeg innom et par nevøer før jeg klarer å få sagt riktig navn, litt sånn "Kåre, Martin, Kjell, KNUT!

Fiktive navn, men likevel - dette illustrerer på et hvis hva min stakkars svigermor har å stri med:

Sønn: "Toralf"
Eldste barnebarn: "Torgeir"
Nest eldste barnebarn: "Arne"
Svigersønn: "Tor Are" (Og ikke far til Torgeir og Arne.)
Min sønn - tredje yngste barnebarn: "Are"

Vær så god og stokk tunga før du treffer riktig navn.

Gammel 23-09-08, 23:00   #60
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Dette var en beroligende tråd.

Hilsen mor til "Hva-du-nå-heter-min-lille-elskling".

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.