Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tøffe sko ala Dr Martens? (bare billigere)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 22:28   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tøffe sko ala Dr Martens? (bare billigere)

Jeg trenger noen kule/tøffe sko/boots. Flate, gjerne litt guttete i stilen.

Gammel 20-09-08, 13:04   #2
lille L
Kykkeliky !

Medlem siden: Aug 2008
lille L er litt kul
Standard

Sv: Tøffe sko ala Dr Martins? (bare billigere)

Danske andeføtter er kule. Fåes hos lillevinkel sko. Finnes både som vanlige og vinterutgave. Men de koster kanskje det samme som Dr. Martens? 1100,- mener jeg de ligger på. Finnes både lave og med litt skaft. Vet ikke om det sko eller støvletter du er ute etter jeg

Gammel 20-09-08, 16:39   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

To late.

I dag kjøpte jeg kuuuuule Dr Martins.
Dyre var de og jeg håper virkelig jeg får brukt dem

Gammel 20-09-08, 18:53   #4
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Du bor i den perfekte by for Dr Martens, kan ikke tenke meg at du ikke skal få brukt dem. Gratulerer med fornøyde føtter!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 19:07   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

To late.

I dag kjøpte jeg kuuuuule Dr Martins.
Dyre var de og jeg håper virkelig jeg får brukt dem

Bilde?

Jeg skal kjøpe meg dr. martens når jeg får lønn. Tror jeg skal kjøpe støvlisser - så kan jeg være både litt dame og litt raddis på en gang.

Gammel 20-09-08, 20:31   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Disse, men de er ikke så røde som på bildet. De er mye mørkere. Liksom som om det er iblandet litt sort i det mørkerøde. Og de er ikke så blanke.

Og de er et helvete å gå i, men når de er så kule så gjør det ingenting. Jeg regner med jeg får gått de til etterhvert.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg kule sko.jpg (39,3 KB, 42 visninger)

Sist redigert av Kirsebær : 20-09-08 kl 20:50.
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 21:15   #7
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aj, de var kule!

Gammel 20-09-08, 21:20   #8
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skikkelig kule! Slike ønsker jeg meg.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 21:27   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

De var skikkelig kule.
Ønsker meg den lavere varianten i knall rødt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 07:33   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Disse, men de er ikke så røde som på bildet. De er mye mørkere. Liksom som om det er iblandet litt sort i det mørkerøde. Og de er ikke så blanke.

Og de er et helvete å gå i, men når de er så kule så gjør det ingenting. Jeg regner med jeg får gått de til etterhvert.

De har jeg som 8-hulls. Disse var jo rett og slett dritlekre ja. Og det er jo en kjennesgjerning at de er ille å gå med før de er gått inn - men da er de jo helt fantastiske igjen da.

Minuset er at de blir så sykt glatt når det er kaldt. Tips: Ikke prøv å gå oppover brubakken i halvfylla med dem *erfart*

Gammel 21-09-08, 07:55   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tøffe sko ala Dr Martens? (bare billigere)

Dr. Martens er jo både kalde og glatte (ihvertfall de jeg hadde på 90-tallet). Bruker dere de om vinteren?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 09:22   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Dr. Martens er jo både kalde og glatte (ihvertfall de jeg hadde på 90-tallet). Bruker dere de om vinteren?

Hvis jeg skal kunne forsvare at jeg brukte så mange penger på sko sså blir jeg pent nødt til det.

Jeg ser for meg at om jeg har på meg Ulvangsokk eller lignende, så går det greit i vinter også.

Gammel 22-09-08, 02:19   #13
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

British Shoe Company har flust av lookalikes.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 06:52   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Du må jo ikke komme med det nå.

Gammel 22-09-08, 08:28   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Hvorfor? Fordi de er lekre, vel? (iallefall de kirsebæret har kjøpt)

Gammel 22-09-08, 09:05   #16
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Og det er jo en kjennesgjerning at de er ille å gå med før de er gått inn - men da er de jo helt fantastiske igjen da.

Har du noen tips til å få gått de ut? Jeg har fantastiske gnagsår - veldig strategisk plassert på begge bena nå.

Gammel 22-09-08, 09:07   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

D
Minuset er at de blir så sykt glatt når det er kaldt. Tips: Ikke prøv å gå oppover brubakken i halvfylla med dem *erfart*

Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 09:09   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har du noen tips til å få gått de ut? Jeg har fantastiske gnagsår - veldig strategisk plassert på begge bena nå.

plastre deg godt. tre plastposer på bena og våte ullsokker utenpå der. ha på en hel dag.

Ellers kan du ta ullsokker utenpå skoene og dælje løs på dem med en hammer.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.