Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-08, 18:01   #141
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.930
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jaja, om et par uker er det høst, og om 10 dager er det akkurat 4 mndr igjen til julaften.

Da er det 3 mndr og 8 dager til bursdagen min

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-08-08, 18:02   #142
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.930
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Og julelys på trærne ute, finnes det noe finere?

Tja, jeg klarer nok å komme på et par ting

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 10:59   #143
Fru Snurp
Overdriver
 
Fru Snurp sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.054
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

I dag er det nøyaktig 14 uker igjen til jul!!!

__________________
Fru Snurp (70tallet) og Gla'gutten ♥ (2008)
Fru Snurp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 09:38   #144
mettepia
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
mettepia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg er også jule menneske. Har også begynnt og glede meg til jul.

Jeg er veeeeeldig julete av meg

mettepia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 10:01   #145
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jøss. Jeg var jo klar over at det finnes de som er mer glad i jula enn meg. Men at det finnes voksne folk som begynner å glede seg til jul i august, det ante jeg virkelig ikke.

Klin gærne, er hva dere er. Jula er bedre jo kortere den varer.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:18   #146
mettepia
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5
mettepia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jøss. Jeg var jo klar over at det finnes de som er mer glad i jula enn meg. Men at det finnes voksne folk som begynner å glede seg til jul i august, det ante jeg virkelig ikke.

Klin gærne, er hva dere er. Jula er bedre jo kortere den varer.

Uff da. Jeg håper du liker jula når den kommer.

Jeg sitter ikke sånn og gleder meg bare til jul, men jeg sitter og lager juleduker,løpere og brikker nå slik at de blir ferdige til jul. Det blir nesten som å ha jul 2 ganger og det er topp for meg.

mettepia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:43   #147
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Opprinnelig lagt inn av mettepia, her.

Uff da. Jeg håper du liker jula når den kommer.

Jeg synes 23.-25. desember er koselig. Men det forutsetter at det ikke blir for mye julemas i tida før, sånn at jeg allerede er lei når jula faktisk begynner.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-08, 11:44   #148
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg blir også 5 år når det gjelder jul og juleforberedelser og juletradisjoner.
Jeg eeeeelsker jula!!!
Min mann er ikke like begistra, så hvert år driver jeg og bearbeder han til å bli like glad i jula som meg. Den er jo magisk!

Jeg pleier å begynne på julegavene i august/september. I år har jeg ikke fått startet enda, men jeg må nok begynne så smått tenker jeg.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 22:16   #149
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.968
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Min ellers fredsommelige mann begynner å bli småhissig hvis jeg snakker om julegaver før november.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 23:06   #150
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg syns det er utrolig deilig å være ferdig med julegavene i god tid før jul jeg. Pleier å vente med gavene til ungene. Koser meg med å kjøpe dem i dagene før jul. Får også god tid til å gjøre andre ting (bake, lage julegodter, lage julekort, dra på besøk, lage julepynt m.m), når man er tidlig ferdig med gavene. Det blir også mer penger til å bruke på julefeiringen, når man fordeler gaveinnkjøpene utover året.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 12:51   #151
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Iset da.

Jeg har ikke begynt glede meg til jul enda. Jeg er egentlig ganske avslappet til hele julegreia. Det er koselig ja, stort sett iallefall, men jeg er ikke sånn heller.

I år er det liksom litt spesielt å gå mot jul også, fordi det mest sannsynlig innebærer en del sykdom og vanskelige ting ift min far.

Men jeg er fra og med idag i gang med julegavene.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:30   #152
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg liker konseptet men ikke folka som er en natulig konsekvens.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 23:51   #153
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Gjett hvem som sitter og hører på julemusikk og smågriner litt her nå.
Jada, jeg er syk og alt det der, men åååårh, som jeg gleder meg. Hulk!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 00:02   #154
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Vi har alt fått nisseluer på jobb, tenkte nå ihvertfall å bli ferdig med haloween kostymene først da, men det er gøy, gleder meg til julepyneten kommer i butikkene

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 00:08   #155
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Ja, det er jo tiden mellom 1. og 24. desember som er den beste. Jeg liker julaften også, med julestrømpe, disneykavalkaden og spenningen, men det er altså 1 - 24 desember som er det store! Etter det er det slutt for min del (25. og 26. går og an, men etterpå ER det slutt). Nyttår hos Fibi-familien er også veldig koselig, så det gleder jeg meg også til.

Natt til 1. desember er såå "spennende". Jeg våkner alltid grytidlig om morgenen da, og ser på alle vinduene bortover i blokkene her, der folk har satt frem lysestakene i vinduene sine. Jeg må alltid grine litt da, og så kjefter jeg høyt for meg selv, på de som ikke setter frem lysene sine 1. desember. Makan! Det er så koselig å spasere til barnehagen hver morgen sammen med vesla i julen. Vi går omveier hver dag, for å se på de forskjellige lysene i vinduene til folk. Det er nesten bare blokker her, så det er snakk om ganske mange vinduer, hehe. Noen har svære lysende krybber i vinduene sine, og det er veldig populært hos vesla. I den ene blokken setter de frem en lysende snømann nede ved hovedinngangen hver jul, og den må vi alltid gå forbi og kikke på.
Hagetrær med lys på er det fineste jeg ser!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 13:27   #156
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

era ut av skapet: jeg gleder meg til jul i år! Iset fy deg, jeg blir helt myk her!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:52   #157
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Enig med Iset!
Elsker å se det lyse fra vinduene til folk. Får skikkelig julestemning da. Selv har vi lysende vinduspynt (stjerne, snekrystall og adventsstake) i seks vinduer. Lysende nisse har vi ute på trappa. I år får jeg juletre med lys ute også. Det skal stå utenfor hytta vi har bygd i hagen. Blir et par julestjerner i vinduene der også. Som jeg gleder meg!

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 17:12   #158
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Jeg gleder meg også til jul. Jeg har allerede begynt på julegavene og har strikket ett par votter i julegave til kjærsten til mamma som alltid feirer med oss når vi er der oppe. I år skal vi feire julaften hos min mor, etterpå vet jeg ikke hva som skjer.. har feiret nyttår sammen med vennina mi i 3 år nå så det er rart hvis det ikke blir sånn i år også, men foreløpig vet jeg ikke hvor vi er..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 17:38   #159
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Huff den julen. Tenk om jeg kunne fått gjort alt slik som jeg vil. Det hadde vært noe. Men det er så mange som stresser livet av seg omkring meg. De skal kjøpe gaver, ikke kjøpe gaver, det er alkoholikere som forsurer livet for seg selv og familie, det er turnus jobbere som føler julen som et evig jag.. Den ene syter være enn den andre. Julen er en tid for ro og ettertanke, for å glede noen man setter pris på og ikke nødvendigvis en tid for å gi bort de flotteste og dyreste gavene.
Savner min barndoms jul jeg og ull-labbene jeg hvert år fikk hos min bestemor.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-08, 17:42   #160
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.581
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg gleder meg voldsomt til jul!

Nå begynner jeg også å glede meg. Julen er en smule jinxet her i huset, så jeg er ikke udelt positiv. Men det skal bli stas å henge opp alle lysene og forberede adventskalender.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no