Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Har store forbokstaver gått av moten?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 15:33   #21
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har store forbokstaver gått av moten?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

jEg syNes aT derE eR veldIg dømMende moT De sOm eR liTt uSikRe pÅ hvoR dEn stoRe bOkstAven sKAl værE.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 13:57   #22
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er så gammel og konservativ at jeg bruker store bokstaver i egennavn, og jeg tilstreber korrekt tegnsetting til og med på sms. :fossil:

Jeg kan også finne på å endre et innlegg fordi jeg har glemt en stor bokstav, satt komma feil, eller pga. andre skrivefeiler.

Sist redigert av Strutsen : 07-09-08 kl 13:59. Årsak: ...endret skrivefeil...
Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:09   #23
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg ser mye av det samme i mail jeg mottar i jobbsammenheng, samt at malen for mail-signatur på jobben og visittkortene kun bruker små bokstaver.
Jeg synes det ser helt teit ut, men det er visst ikke opptil meg å avgjøre.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:28   #24
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det var moderne i reklame og internettbransjen for omtrent ti år siden.

De eneste gangene jeg ikke gidder bruke tid på stor forbokstav er på sms og msn. Jeg bruker msn en del i jobben, og da er det viktigste at det går fort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:31   #25
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg leste en hel annonse på finn.no uten store bokstaver og punktum. Annonsen, som var ganske lang, ble avsluttet med at selger oppfordret folk til å ringe, fordi han "ikke var så god på data".

Heller bare store enn bare små.

Jeg fikk en lang mail fra kontaktlæreren til storebror uten en eneste stor bokstav tidligere denne uka. Temaet for mailen var nivådeling i klassen og jeg synes det er en smule betenkelig at en lærer som skriver sånn skal ha ansvar for å nivåplassere min sønn.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:34   #26
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg kan også finne på å endre et innlegg fordi jeg har glemt en stor bokstav, satt komma feil, eller pga. andre skrivefeiler.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 14:51   #27
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blånn, her.

Gammel 07-09-08, 14:55   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har store forbokstaver gått av moten?

Jeg har ikke sett noe til den "moten" heldigvis.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 15:04   #29
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har jeg fortalt om den gangen jeg brukte 3 timer på å registrere meg i vektklubben, fordi jeg ikke skjønte at det selvvalgte brukernavnet måtte skrives med små bokstaver?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-08, 15:06   #30
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Har jeg fortalt om den gangen jeg brukte 3 timer på å registrere meg i vektklubben, fordi jeg ikke skjønte at det selvvalgte brukernavnet måtte skrives med små bokstaver?

Ja, stå på kravene!

Gammel 19-09-08, 23:45   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Har store forbokstaver gått av moten?

Gammel 20-09-08, 00:15   #32
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Hva dere FPere gidder å lag no ut av.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 00:18   #33
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Hva dere FPere gidder å lag no ut av.

Er ikke du medlem av FP?

Gammel 20-09-08, 00:23   #34
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Jo, men føler meg godt utenfor.

Gammel 20-09-08, 00:38   #35
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jo, men føler meg godt utenfor.

Jammen, du er jo Aveloniaen vår.

Gammel 20-09-08, 00:40   #36
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Standard

Gammel 20-09-08, 00:50   #37
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Når jeg ser noen skriver innlegg med kun små bokstaver forestiller jeg meg at det må leses med fjortisstemme.
:rar:

Gammel 20-09-08, 08:28   #38
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

åffer det'a, lissom?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 08:37   #39
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det kan forekomme at jeg skriver innlegg ute store forbokstaver, men det har sin årsak i at jeg da surfer via ps3, og ikke har funnet shiftknappen på det tastaturbildet som dukker opp. Ellers må man ha store forbokstaver. Det virker litt fjortiss å ikke ha det.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-08, 11:22   #40
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

åffer det'a, lissom?

bare fordi lizzm. :tvinner tyggisen:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:39.