Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Finne igjen en prikkekommentar som ikke er i kontrollpanelet lenger?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-08, 15:06   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Finne igjen en prikkekommentar som ikke er i kontrollpanelet lenger?

Ja, er det mulig? Jeg hadde tenkt å lage bulgur i dag, men den ettertraktede oppskriften har forsvunnet ut av prikkeoversikten min. Jeg har lurt flere ganger på hvordan man får se eldre prikker, så nå spør jeg så pent jeg kan.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:09   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finne igjen en prikkekommentar som ikke er i kontrollpanelet lenger?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Ja, er det mulig? Jeg hadde tenkt å lage bulgur i dag, men den ettertraktede oppskriften har forsvunnet ut av prikkeoversikten min. Jeg har lurt flere ganger på hvordan man får se eldre prikker, så nå spør jeg så pent jeg kan.

Nei, du kan ikke se eldre prikker.

PM / profilmeldinger er egnet til å utveksle informasjon.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:12   #3
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Nå får du kopiere den prikken over på en gul lapp som du henger på kjøleskapet. :streng:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:15   #4
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hva er bulgur?

Gammel 19-09-08, 15:17   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan vel minne litt om couscous (eller ris?), om jeg ikke tar helt feil? Korn-greier.

Gammel 19-09-08, 15:20   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Så søte dere er, og Søster, du er en knupp!

Joa, HP. Du har rett i at prikking strengt tatt er en øyeblikks-sak, men du verden så praktisk.

Gammel 19-09-08, 15:21   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du får nok for mange prikker. :tsktsktsk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 15:25   #8
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kan vel minne litt om couscous (eller ris?), om jeg ikke tar helt feil? Korn-greier.

Åh...

Gammel 19-09-08, 15:27   #9
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du prikker den videre til meg, skal jeg passe på å gi den tilbake til deg neste gang du mister prikken, Balanse.

Gammel 19-09-08, 15:29   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Da blir det bulgur i dag, og nå tar jeg helg! :hurra:

Gammel 19-09-08, 15:30   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Smart, Pingis, smart.

Gammel 19-09-08, 19:04   #12
Kneazle
Passiv

Standard

Min bulgurprikk er også borte.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:06   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har laget den så mye at jeg kan den utenat

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:11   #14
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg har laget den så mye at jeg kan den utenat

Javel?

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:20   #15
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Javel?

Tsk, du har den på kjøleskapet, du bare vil ha prikker.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:21   #16
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Pft. Jeg har lovet på tro og ære og aldri gi den vekk. Den finnes ikke en gang i kokeboksen min .

Gammel 19-09-08, 19:23   #17
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Tsk, du har den på kjøleskapet, du bare vil ha prikker.

Har den på en post-it nå, for Pingis forbarmet seg over meg. (Får ikke prikket deg, Pingis, så her: )

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:23   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du vet hvilket innlegg du fikk prikken på, så kan du trykke på vekt-symbolet på dette innlegget, så får du opp prikkekommentarene du har fått der.

Gammel 19-09-08, 19:23   #19
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Pft. Jeg har lovet på tro og ære og aldri gi den vekk. Den finnes ikke en gang i kokeboksen min .

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 19:24   #20
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hvis du vet hvilket innlegg du fikk prikken på, så kan du trykke på vekt-symbolet på dette innlegget, så får du opp prikkekommentarene du har fått der.

Fæncy!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.