Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 23:26   #401
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Var det noe mer i samme schlengen? :noterer:

Det kommer nok ikke noen PC-vesker sånn i ørste omgang nei, men kanskje en gang i fremtida. s

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 18-09-08, 23:37   #402
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du må begynne å sy pc-vesker til disse små maskinene man får kjøpt nå.
Jeg ønsker meg veldig ei snasen skulderveske, med litt polstring i midtveggen, med knapp over for å holde den - altså min søte lille Acer One - på plass, og med rom for ei A4 skrivebok og et lite penalhus :drømme:

Alle i bedriften får starte med planleggingen straks!
Kundene er klare

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 19-09-08, 00:06   #403
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Interference - Er det den butikken oppi lenestolen du tenker på?

Så gøy at du likte det.
Skal bli enda morsommere å vise deg klær når jeghar fått sydd masse nytt.
Forhåpentlgvis blir det ikke så alt for lenge til.

Ellers var det superkoselig å treffe deg og den lille søte jenta di!

Ja den butikken ja.
Jeg gleder meg utrolig masse til å se det nye du lager! Det blir nok minst like fint som det du allerede har laget!

Det var utrolig koselig å møte deg og den flotte familien din og!

Gammel 19-09-08, 00:07   #404
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Noterer hva markedet etterspør.
- PC veske

Gammel 19-09-08, 10:26   #405
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg ynskjer meg også pc-veske. Den bør vere godt polstra, sidan eg nettopp har knust skjermen på pc-en min, og sjefen sikkert ikkje ynskjer å måtte bla opp for ny pc endå ein gong.....

Olvina er ikke aktiv  
Gammel 19-09-08, 19:48   #406
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Ja den butikken ja.
Jeg gleder meg utrolig masse til å se det nye du lager! Det blir nok minst like fint som det du allerede har laget!

Det var utrolig koselig å møte deg og den flotte familien din og!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 19-09-08, 19:48   #407
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eg ynskjer meg også pc-veske. Den bør vere godt polstra, sidan eg nettopp har knust skjermen på pc-en min, og sjefen sikkert ikkje ynskjer å måtte bla opp for ny pc endå ein gong.....

Ja, det er jo litt kjedelig. Skjønner godt sjefen din for å si det sånn. hehe..

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 19-09-08, 21:21   #408
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Du må begynne å sy pc-vesker til disse små maskinene man får kjøpt nå.
Jeg ønsker meg veldig ei snasen skulderveske, med litt polstring i midtveggen, med knapp over for å holde den - altså min søte lille Acer One - på plass, og med rom for ei A4 skrivebok og et lite penalhus :drømme:

Jeg og kunne tenkt meg ei slik ei, men det skulle helst vært en ryggsekk, ergonomisk riktig, som hadde plass til alle pensumbøker + noen inspirasjonsbøker, skrivesaker, pc, stellesaker osv. Og så skal den være magisk slik at den aldri veier mer enn 500g, uansett hvor mye som er oppi

Til du klarer å trylle fram det, vindusshopper jeg det du allerede lager - det er nydelig!

Gammel 19-09-08, 21:44   #409
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Jeg og kunne tenkt meg ei slik ei, men det skulle helst vært en ryggsekk, ergonomisk riktig, som hadde plass til alle pensumbøker + noen inspirasjonsbøker, skrivesaker, pc, stellesaker osv. Og så skal den være magisk slik at den aldri veier mer enn 500g, uansett hvor mye som er oppi

Til du klarer å trylle fram det, vindusshopper jeg det du allerede lager - det er nydelig!

Flott!

Det var en skikkelig magisk veske du ønsket deg.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 23-09-08, 15:49   #410
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Mei Tai sydd på bestilling.
Min første MT på veldig lenge.
Håper damen blir fornøyd med den. Det ble nemlig jeg.

Pris: 900,- + Porto

Sist redigert av Shamu : 27-09-08 kl 11:07.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 14:46   #411
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Mei Tai sydd på bestilling til min kjære LilleLeo.
Hun har bestillt den for lenge lenge siden, men har måtte vente hele sommeren.
Nå er imidlertid lille Luca klar for å bæres, så nå kommer det snart pakke i posten.

Stroppene er 195 cm lange, og perfekte til tvist knyting, også for pappan.

MTen er sydd i svart cord, men har panel i nydelig grønn vintage fra Fretex.
Panelet er pyntet med applikert cord hjerte, samt vintage knapper og pyntesømmer.
Nederst på ene stroppen er det brodert MT'ens navn

Sist redigert av Shamu : 27-09-08 kl 11:07.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 21:26   #412
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Jolly babe"

Er ikke dette stoffet bare sinnsykt kult?!
Det er funnet på Fretex i en skattekrok på loftet. Jeg trodde jeg skulle dø da jeg fant det. Helt utrolig fantastisk, både mønster og farger!
Man blir jo så glad!
Jeg har foret vesken med orange vevd vintage duk, samt puttet en blomstrete glad lomme på innsiden.
Vesken kan lukkes med en stor brun knapp.

Sist redigert av Shamu : 27-09-08 kl 11:05.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 21:40   #413
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Shamu er tilbake

Gammel 26-09-08, 21:41   #414
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Froder i galopp"

Dette stoffet fikk jeg i posten av Gajamor
Gjett om jeg ble glad!!

Det er ubrukt vintage stoff. Gjett om jeg er heldig!

Inni vesken har jeg brukt en vintage orange duk, sånn gammel vevd type. Skikkelig KUL!

Jeg har laget en innerlomme i det blomstrete stoffet. Denne lommen kan lukkes med en rød knapp.
Selve vesken kan lukkes med en stor brun knapp.

Jeg har fleece mellom lagene i hele vesken, da stoffene var så myke at veska datt helt sammen. Nå er den deilig myk og stødig.

Hanken er lang og perfekt til å bæres tvers over.

Sist redigert av Shamu : 27-09-08 kl 11:05.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 21:46   #415
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Shamu er tilbake

Åååååå... Takk!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 21:55   #416
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Froder i galopp"

Dette bærenettet er mindre enn de vanlige bærenettene, men stort nok til å bære varer etter mindre handleturer, og sterkt nok til å fylles opp med bøker.
Nettet er helforet med orange bomull og har søte flodhester på utsiden.
Snorer til å lukkes med er selvfølgelig også med på dette.

Sist redigert av Shamu : 27-09-08 kl 11:04.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 23:02   #417
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Jeg kan være god kunde

Du ER god kunde allerede..

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 23:06   #418
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Blåbærtur"

Fleece bukse sydd på bestilling til en liten gutt som fyller 5 år i Oktober.

Jeg har brukt cobolt blå fleece og turkis ribb. Dette ble frisk og lekkert og ikke minst er den varm og god til kalde høst og vinterdager.
Buksen har fått applikert bil på leggen og i baken.
Bilene er små hippie folkevogner på frisk grønn flanell, pyntet med friske knapper.

Størrelse: 110-122

Sist redigert av Shamu : 27-09-08 kl 11:03.
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 23:18   #419
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Du ER god kunde allerede..

Du ser meg i køen, sant?

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 26-09-08, 23:28   #420
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Du ser meg i køen, sant?

Så lenge som du skal stå der så må jeg jo servere suppe og varm kakao uderveis.

Shamu er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.