|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: America's Funniest Home Videos
Jeg blir lei av sensasjonsprofilen deres, men ser gladelig på CSI. Reality-dokumentarer om barn som ser ut som 80-åringer og slikt irriterer det meg at de sender.
![]() |
#3 |
Ringskrømt
|
OK. Jeg har ikke så mange prinsipper, er mer en enkel sjel som ser programmer jeg liker. 71 grader Nord er noe jeg må se, og jeg gir virkelig bæng i hvilken kanal det går på (bare jeg har den). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ctrl+z
|
Jeg også. :kanalhore: Jeg kan leve med at jeg hisser meg opp hver gang en teaser til en slik dokumentar går, sålenge jeg kan nyte min CSI i fred.
![]() |
#5 |
Fabelaktig
|
Jeg synes at det er mye søppel som sendes på TVN, og tenker da kanskje spesielt på en del dokumentarer og serier med bl.a. klarsynte de sender/sendte før. Nå er det riktignok en god stund siden jeg har sett noe særlig på TVN, mulig kanalen har forandret seg litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
Jeg synes sånn jevnt over at det er mye søppel på samtlige kanaler jeg får inn via kabelen. Jeg skifter ganske enkelt kanal hvis det er noe jeg misliker. Jeg synes f.eks. Greatest Catch på Discovery er bortkastet sendetid, men har ingen problemer med å ta turen innom når Mythbusters eller Møkkajobber går. På samme måte hopper jeg over mange såper på TVN, men titter gladelig innom Will og Grace, 71 grader Nord, Skal Vi Danse, sjette sans osv. Men jeg liker litt sensasjon, jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er ikke så ofte jeg ser på den kanalen (eller feks. FEM). Men det er derfor jeg ELSKER PVR-boksen min, går over hele programmet på alle kanalene 1-2 ganger i uka og setter det jeg synes er interessant på opptak. Så slipper jeg å se på piss, får baare med meg det interessante.
![]() |
|
|