Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-08, 22:34   #481
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Denne var veldig fin. Hvor er den kjøpt?

Takk

Hos Cara, men de solgte ut de fire de fikk inn samme dag.

Gammel 17-09-08, 00:58   #482
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Heh, jeg har høye brune vinterboots og sorte ankelboots (begge fra Angeliques boutique) ), sorte mary janes og snart bordeau mary janes med broderier med den MMJ gummihæl. Behøver jeg å si at jeg digger den ? Super behagelig, stødig på glatta og lydløst å gå på.

Idag fikk jeg tak i disse, i mørkerødt glatt skinn (gråt nesten av glede, de er bare så fantastisk fine jeg gleder meg som en liten unge til de kommer)

Gammel 17-09-08, 18:00   #483
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Er ikke du brunette da?

Jo.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 17-09-08, 20:04   #484
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har kjøpt disse Uggsene i grått til meg og sort til min datter De er superdeilige med skinnfor nedi.

Gammel 17-09-08, 20:18   #485
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Har kjøpt disse Uggsene i grått til meg og sort til min datter De er superdeilige med skinnfor nedi.

Jeg har disse i grått og kan skrive under på at de er fantastiske å gå med.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-09-08, 20:19   #486
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte grå til min datter og sorte til meg selv i forrige uke!
Kjempedeilige!

Gammel 17-09-08, 21:09   #487
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Har også kjøpt meg nye UGGs men i ein litt anna stil

Gammel 17-09-08, 21:20   #488
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Dere som har de grå Uggsene, vet dere om noen butikker i Oslo som har dem? Eller nettbutikker?

Gammel 17-09-08, 21:32   #489
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Cielo, har sett dem bl.a. på Sannergatens skotøimagasin og CC Vest, men det er veldig utplukka. Jeg kjøpte til min datter på www.taylorshoes.com og til meg selv på Ebay. Sparte vel ca 1000-1500 kroner på det.

Gammel 17-09-08, 21:52   #490
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Cielo, har sett dem bl.a. på Sannergatens skotøimagasin og CC Vest, men det er veldig utplukka. Jeg kjøpte til min datter på www.taylorshoes.com og til meg selv på Ebay. Sparte vel ca 1000-1500 kroner på det.

Takk, da skal jeg kikke litt rundt.

Gammel 17-09-08, 22:31   #491
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Dere som har de grå Uggsene, vet dere om noen butikker i Oslo som har dem? Eller nettbutikker?

Ser at noen selger ett par nye grå UGG's i str.39 på Finn.no.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 17-09-08, 23:01   #492
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mye fake Uggs i omløp på Ebay og sånt visstnok. Beware.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 17-09-08, 23:15   #493
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Vet du hvor mye fukt og slaps de tåler ? Eller er det innesko ?

Gammel 17-09-08, 23:24   #494
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker mine Uggs som innesko. Tøfler altså; kjempedigg med nakne føtter rett oppi og siden de aldri har vært ute så kan jeg krølle meg med dem opp i sofaen også.

Jeg har for øvrig brune i skinn (de vanlige) og de strikkede i brunt.

Og Muad, så lekre de var! Men lykke til med balanseringen; jeg har noen CL med 12 cm høye hæler. De er ståsko.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 18-09-08, 11:41   #495
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Parkas fra Ellos.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-09-08, 13:19   #496
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært ute og handla denne i lunsjen i dag:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 18-09-08, 13:41   #497
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg går og venter på en rød Pilgrim Dress fra OM, men det kan virke som den er forsvunnet i postgangen.
Nå er det gått fjorten dager straks, hvor lenge skal det ta og sende en pakke fra Sverige?

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 18-09-08, 13:49   #498
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Skulle til frisøren for sjekk av mine hårløse flekker i hodet og stakk innom Cara en kjapp tur.
Kjøpte en deilig tynn kosedress fra American Vintage. Lysegrå.
Kjøpte også ene strikkekjole fra Marc by MJ

Og en kul liftgardin til badet fra Kid.
Litt retroblomster på

Gammel 19-09-08, 23:46   #499
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har handlet litt...

Gammel 20-09-08, 09:19   #500
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Jeg går og venter på en rød Pilgrim Dress fra OM, men det kan virke som den er forsvunnet i postgangen.
Nå er det gått fjorten dager straks, hvor lenge skal det ta og sende en pakke fra Sverige?

Post kan ligge vææææææææældig lenge i tollen *erfart* Noen gange opp til tre uker.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.