Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye kjøper dere bursdagsgave for til egne barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 15:26   #1
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye kjøper dere bursdagsgave for til egne barn?

Ja for mine har da snart bursdag, og det er ingenting de trenger, så da lurer jeg på hvor mye jeg skal kjøpe til dem for.
Det de ønsker seg mest er en gravemaskin, og da mener jeg ikke en sånn leke gravemaskin, og på toppen av alt ønsker de seg hver sin, Knoll vil ha grønn og Tott vil ha gul.
Vet ikke hva de koster, men kan tenke meg det er 5-6 sifre i prisen.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-08, 15:29   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøper helst noe de trenger eller ønsker seg veldig. Er det noe de trenger går vi gjerne høyere i pris enn om det er noe "upraktisk" som de strengt tatt ikke trenger. Vi har feks kjøpt bærbar pc til eldstejenta, for det var noe vi vurderte at hun kom til å trenge (ifm skolearbeid feks).

Gammel 18-09-08, 09:17   #3
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Det de ønsker seg mest er en gravemaskin, og da mener jeg ikke en sånn leke gravemaskin, og på toppen av alt ønsker de seg hver sin, Knoll vil ha grønn og Tott vil ha gul.
Vet ikke hva de koster, men kan tenke meg det er 5-6 sifre i prisen.

5-6 sifre?? Jeg har 6 sifret årslønn jeg.
Vi kjøper det vi ser unga trenger, men tusenlappen er vel sånn ca øvre grense tenker jeg. Har ikke så mye med bortskjemming å gjøre, mere økonomien vår.

Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.