Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Bilder og blogg

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-08, 15:05   #2
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bilder og blogg

Er det bildene eller barna du vil beskytte?

Hvis du vil sikre deg mot at ingen bruker bildene til noe "kunsterisk" kan du lage en logo eller noe sånt oppå bildene som ødelegger bildet til annet bruk enn å bare se på de sånn som du har lagt de ut (blir jo ikke så fint å se på men).

Hvis du vil beskytte barna bør du ha en passordbeskyttet blogg, da er du ganske sikkert. Tror likevel at det er mulig å "hacke seg inn", så hvis du virkelig skal være sikker så bør du la være å legge ut bilder.

Men jeg skjønner ikke hvorfor man skal være så hysterisk jeg da. Hva er det verste som kan skje egentlig? At noen finner bildene, skriver dem ut og klipper dem i stykker?

Det er så mange barnebilder på nett at sannsynligheten for at en gærning som leter etter bilder av barn å misbruke skulle plukke ut nettopp dine er forsvinnende liten. Hvis jeg var en sånn gærning ville jeg heller lett rundt lekeplasser og gater i områder med mange barnefamilier enn å først lete etter bilder av barn på internett og så lete opp akkurat dette barnet irl. Tror liksom ikke gærninger er så nøye på akkurat hvilket barn de får tak i uansett...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:19.