|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Sv: Sminke ungen før fotografering?Jeg ville ikke ha gjort noe ved barnehagefotografering eller julekort.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 23-11-06 kl 09:27. Årsak: La til mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Sminke ungen før fotografering?
Jeg ville heller ikke gjort noe ved barnehagefotografering. Men jeg tror jeg ville vurdert tanken før fotografering hos fotograf. Det koster såpass mye penger, at det hadde vært dumt å ergre seg over en rød strek i ansiktet i etterkant. Jeg kan ikke si 100% sikkert at jeg hadde sminket den bort, men jeg synes ikke det er dumt å gjøre det. Det er veldig avhengig av hvor streken er, hvor tydlig den er og hva bildene skal brukes til.
![]() |
#3 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke ungen før fotografering?Ville ikke sminket bort
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke ungen før fotografering?Jeg hadde nok heller ikke fjernet det hverken ved sminke eller retusjering. Jeg synes det har sin sjarm med sånne minner også... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sminke ungen før fotografering?Det kommer an på hvor mye og hvor skjemmende det er tror jeg
![]() |
|
|