|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Jeg har kjøpt en.
|
|
|
#23 |
|
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Så flink du er! Hva har du kjøpt til de forskjellige da? Noen tips å komme med?
|
|
|
|
#24 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Godt gjort! Det høres utrolig deilig ut å slippe gavestresset rett før jul.....
|
|
|
#27 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Jøss!! Synes det ER litt av desember, jeg da. Alle på senter-tur i folkemengden med ønskelister, kafèbesøk og hu mor som bare blir mer og mer stresset!!
|
|
|
|
#28 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!De over 50 som har alt, får forbruksting av meg. Øh, oss.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Det var tidlig! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn vi gjør det også. Vin er alltid populært. Besteforeldre og oldeforeldre får kjempefin fotokalender med bilder av Lillemann, de vil ikke ha annet. Den fineste gaven de får sier de.
|
|
|
#32 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Det er godt gjort å være ferdig nå. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Så kjekt at du er ferdig alt da. Jeg er godt i gang selv, men har nok en del igjen enda. Liker å være ferdig tidlig, for i desember er det så masse annet jeg har lyst til å bruke tiden min på. Gjør ferdig det jeg kan før den tid. I år har jeg tenkt å ta bilder av ungene, sende inn og få fiks ferdige julekort i posten. Har tidligere laget alle julekortene, men det tar alt for mye tid å lage over 40 julekort.
|
|
|
#34 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Hmfr!
|
|
|
|
#35 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Hva? Hva med kosen med å gå i julegater? Hva med all spaningen man gjør på venner og familie i ukene før desember for å finne ut hva de trenger og ønsker seg?
|
|
|
#36 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Jeg er godt godt i gang med julegavene selv, har ikke heeelt oversikten over hvem jeg har kjøpt til eller ikke da.
|
|
|
#37 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Jeg tror det er todelt, Snipa. Jeg tror noen av de som begynner tidlig er sånn som du beskriver, men jeg tror det er vel så mange som bare rasker med seg noe i julegatene. Jeg burde begynne tidlig, for jeg er mye flinkere til å tenke gaver og hva jeg har lyst til å gi bort når jeg ikke har stress med at jeg MÅ finne noe. Derfor vil en julegave fra meg som er kjøpt om sommeren ofte være mer veloverveid enn en som er kjøpt i julerushet. Derfor skal jeg lære meg å kjøpe gaver når jeg kommer over dem, og ikke utsette fordi det egentlig er "for tidlig".
|
|
|
#38 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Et år var jeg sent ute med gavene og da ble det mye som ble kjøpt inn bare for å bli ferdig. Jeg hater å gå på sentre o.l i desember, det er jo så sinnsykt mange mennesker der. Derfor bruker jeg heller litt tid resten av året. Pleier dog ikke å starte før i august som oftest da.
|
|
|
#39 |
|
Leser
|
Mulig jeg har litt mer traust slekt og venner enn deg.
Litt vanskelig å vurdere hvor følelsesmessig engasjert jeg er i julegaver i forhold til andre, men jeg synes det er hyggelig å kjøpe noe som treffer. Men jeg legger ikke "all verden" i gaver.
|
|
|
#40 |
|
By the Sea
|
Sv: Så godt som ferdig med årets julegaver!Ja, det var ikke verst!
|
![]() |
|
|