|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Heroes begynte i går på NRK3. Synd det kolliderte med Himmelblå.
![]() |
#22 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)House har jeg også sett litt på, men må si at jeg er litt enig med Zol. Det er greit å se, men samtidig blir det jo akkurat det samme om og om og om igjen?
![]() |
#23 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)
Ja, og det til tross for at sjeldne syndromer, sykdommer og tilfeller er noe av det mest facinerende jeg vet. De første episodene var jeg helt forelsket (bortsett fra han der frekke doktoren). Deretter ble jeg mer og mer "er det bare dette om og om igjen?". Kanskje jeg må forsøke å se enda flere episoder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)
![]() |
#26 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Etter noen år uten norskproduserte tv-programmer har jeg ikke helt kommet inn i tradisjonell tv-titting igjen. Jeg ser på nyheter, og det omtrent det hele. Nei, Mythbusters ser jeg også på.
![]() |
#28 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Jøss!!
![]() |
#29 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)zol: sesongen begynner igjen for de fleste seriene i slutten av september. Prison Break er vel et lite unntak, siden de hadde premiere i forrige uke. En oversikt finner du her: http://www.tvguide.com/special/fall-...-schedule.aspx
![]() |
#30 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Denne er glimrende til å vite når serier kommer;
![]() |
#34 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Det blir Koneklubben og bondekjærleiken iallefall. Og kanskje litt gløtting på Landstinget, Skal vi danse? og gullrekka på NRK. Ser normalt veldig lite på TV, men det ser ut til at det kan ta seg opp i høst.
![]() |
#38 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Det krasjer på mandager for meg. De beste familier og 71 grader nord går samtidig så da tar jeg opp sistnevnte. Ellers er det Grey, medium og house jeg ser på.
![]() |
#39 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)Bare jeg som IKKE ser Grey's?
![]() |
|
|