Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-08, 15:47   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Heroes begynte i går på NRK3. Synd det kolliderte med Himmelblå.

Gammel 08-09-08, 17:04   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

House har jeg også sett litt på, men må si at jeg er litt enig med Zol. Det er greit å se, men samtidig blir det jo akkurat det samme om og om og om igjen?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 17:08   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

House har jeg også sett litt på, men må si at jeg er litt enig med Zol. Det er greit å se, men samtidig blir det jo akkurat det samme om og om og om igjen?

Ja, og det til tross for at sjeldne syndromer, sykdommer og tilfeller er noe av det mest facinerende jeg vet. De første episodene var jeg helt forelsket (bortsett fra han der frekke doktoren). Deretter ble jeg mer og mer "er det bare dette om og om igjen?". Kanskje jeg må forsøke å se enda flere episoder?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 17:08   #24
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Det er evigheter siden jeg så noe på TV sist. Lager du oversikt over severdige program i første innlegg guniss? Og slenger på klokkeslett og ukedag også?

:det er lov å prøve seg:

røver:

Men da må folk oppdatere meg litt.

Gammel 08-09-08, 17:08   #25
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Å fantastisk guniss

Gammel 08-09-08, 17:31   #26
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Etter noen år uten norskproduserte tv-programmer har jeg ikke helt kommet inn i tradisjonell tv-titting igjen. Jeg ser på nyheter, og det omtrent det hele. Nei, Mythbusters ser jeg også på.

På PC derimot, får jeg med meg en hel de. Fast på nedlastingsplanen har jeg HIMYM, House, Grey's, Private Practice og Heroes. I ferier eller perioder med ekstra tid laster jeg gjerne ned en hel sesong, det siste jeg har sett nå er Chuck.

Gammel 08-09-08, 17:33   #27
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Har greys begynt med nye episoder på nett? Og hva med frustrerte fruer? Prison break?

Gammel 08-09-08, 17:40   #28
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jøss!! Litt av en liste å se.
Tirsdager etter nyhetene er TV`en min.
Om Jakten på kjærligheten skal begynne igjen må jeg jo få med meg det også. Og Skal vi danse. Venter også på Prison Break..

Gammel 08-09-08, 17:47   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

zol: sesongen begynner igjen for de fleste seriene i slutten av september. Prison Break er vel et lite unntak, siden de hadde premiere i forrige uke. En oversikt finner du her: http://www.tvguide.com/special/fall-...-schedule.aspx

Gammel 08-09-08, 17:49   #30
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hva er verd å se denne høsten? (tv)

Denne er glimrende til å vite når serier kommer;
http://www.pogdesign.co.uk/cat/#

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 18:17   #31
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Tror torsdag blir en fast treningsdag..

Gammel 08-09-08, 18:21   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor det på torsdager klokka 22.40

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-08, 18:22   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hvorfor det på torsdager klokka 22.40

Hva da?

Gammel 08-09-08, 18:24   #34
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir Koneklubben og bondekjærleiken iallefall. Og kanskje litt gløtting på Landstinget, Skal vi danse? og gullrekka på NRK. Ser normalt veldig lite på TV, men det ser ut til at det kan ta seg opp i høst.

Gammel 08-09-08, 18:25   #35
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Hva da?

Programmet til Trond Viggo heter hvorfor det og går da

Gammel 08-09-08, 18:27   #36
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Trond Viggo! Det må jeg få med meg.

Gammel 08-09-08, 18:38   #37
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Nrk?

Gammel 08-09-08, 18:55   #38
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Det krasjer på mandager for meg. De beste familier og 71 grader nord går samtidig så da tar jeg opp sistnevnte. Ellers er det Grey, medium og house jeg ser på.

Fredager havner jeg også forran tvn og lørdag er jeg gammel kjerring og ser på nrk på kvelden.

Gammel 08-09-08, 18:59   #39
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Bare jeg som IKKE ser Grey's?

Gammel 08-09-08, 20:57   #40
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Nrk?

Nrk 1 ja. Også har jeg ikke fulgt med om du har fått med det greaseprogrammet på tv norge på onsdager klokka 20(tror jeg)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.