Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Brukernavn med liten bokstav

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 17:42   #41
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Brukernavn med liten bokstav

Pur trass. Eller eventulet tenkte jeg ikke over det i det hele.

Gammel 02-09-08, 17:46   #42
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hvorfor har folk liten tiss?
)

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Gammel 02-09-08, 21:49   #43
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor har folk liten tiss?

De er ikke betrodd til å håndtere en større en

Gammel 02-09-08, 22:19   #44
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Blir heller ikke fornærmet om mitt nick skrives på den ene eller andre måten... en hval er en hval liksom.. eller spekkhogger.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:24   #45
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud hvis dere ikke har annet å bekymre dere over så har dere altfor lite å gjøre, idioter!!!!!!!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:42   #46
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trykket ikke hardt nok på shiftknappen da jeg registrerte meg i sin tid for lenge siden ...

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:43   #47
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg føler at skremmern ikke hadde fått den samme respekten som Skremmern!

Gammel 02-09-08, 22:47   #48
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Så lenge jeg vet at det er meg som tiltales kan dere kalle meg hva dere vil.
alfaCharlie kalte meg sjiraffsnurpen tidligere i dag, me like

Gammel 02-09-08, 22:52   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For min del var det helt tilfeldig at det ble kokosbolle og ikke Kokosbolle. Det gikk litt fort i svingene da jeg registrerte meg pluss at jeg nok var for lat til å bruke shift-knappen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:04   #50
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

(Altså, jeg er ikke sur, men ville bare poste noe annet enn «derfor». Og jeg sjekket med en modde først om det var greit, og selv om de bare svarer i hytt og pine mens de røyker og leser Allers, så har jeg fått det godkjent.)

Det er bra det, apemat. :tester toleransen:

Du overgår deg selv, torsk.

(Og til spørsmålet: Jeg synes nicket skal skrives som det står, men begriper ikke at enkelte velger å starte nicket med liten bokstav [1]. Og så du, da, torsk.)

[1] Bortsett fra aC, da, som bare må være sånn.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:14   #51
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

(Og til spørsmålet: Jeg synes nicket skal skrives som det står, men begriper ikke at enkelte velger å starte nicket med liten bokstav [1]. Og så du, da, torsk.)

[1] Bortsett fra aC, da, som bare må være sånn.

Pøh, jeg vil heller være torsk enn Torsk.
(Det var noe med at jeg tenkte i generelle baner når jeg valgte nick i hine hårde. Jeg tenker nå og da tanken på å endre det, men nå og da tenker jeg også at det ville være en god idé å stikke innom Obs på en lørdag.)

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:21   #52
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da mange brukernavn som er case-sensitive, og der vil jo Ru og ru være to forskjellige ting. Med andre ord er det direkte feil å bruke Zol og Nolo f.eks.

Gammel 03-09-08, 02:01   #53
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi kjenner deg nå, vet du. Nå vet vi at du bare er snill og god og kozemoze og sånn.

Gammel 03-09-08, 02:07   #54
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Er det uhøflig av meg å bruke stor bokstav i begynnelsen av brukernavn der brukeren selv skriver med liten bokstav.

Nei, jeg synes ikke det er uhøflig, men jeg tolker det som lite observant.

Gammel 03-09-08, 08:34   #55
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Vi kjenner deg nå, vet du. Nå vet vi at du bare er snill og god og kozemoze og sånn.

Pøh!

Gammel 03-09-08, 08:43   #56
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

For ikke å snakke om SKREMMERN.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 08:47   #57
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Eller SKREMMERN!!!

Gammel 03-09-08, 08:47   #58
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tenker ikke over at noen skriver Turi, men jeg skrev feil da jeg lagde meg ett brukernavn, det er derfor jeg har liten forbokstav! :ikke trassig:

Gammel 03-09-08, 09:22   #59
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Standard

Eller SKREMMERN!!!

Ntå, så søøøt!

Gammel 07-09-08, 23:10   #60
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

JEG kjenner deg ikke med mine usle 25 innlegg, og respekterer deg fullt ut som Skremmeren! Med skremmeren hadde du bare vært som alle andre.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.