Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-08, 18:20   #401
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Åhhh, de var fine! Hva koster herligheten?

1999,- hos Design Forum (de eneste som har tatt de inn i str 42 )

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 05-09-08, 23:18   #402
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Kjole fra Moods of Norway:

Kjøpte også en skjorte fra Desigual, den finner jeg ikke bilde av

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 05-09-08, 23:32   #403
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpt meg kjole idag.

Gammel 05-09-08, 23:34   #404
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche: fiiin!

Jeg har kjøpt Vikikng vintersko til Hannah, og klær til Peder på Lindex.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-09-08, 00:32   #405
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg min første Odd Molly tunika i dag :

Og dette underskjørtet:

Gammel 07-09-08, 15:03   #406
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kjole fra Moods of Norway:

Kjøpte også en skjorte fra Desigual, den finner jeg ikke bilde av

Får man kjøpt noe fra Moods of Norway på nett? Lekker kjole forresten.

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 07-09-08, 16:10   #407
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Får man kjøpt noe fra Moods of Norway på nett? Lekker kjole forresten.

Denne:

http://www.moodsofnorway.no/?file=ws&mode=front

Gammel 07-09-08, 21:17   #408
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjøpt endel nytt

Ny parkas i bøstet twill med ekte pels
Helt nydelig, tykk og blir varm og god

Denne kjolen i sort skjørtdel og mørk koksgrå overdel
30% lambswool, 34% wool, 11% silk, 9% angora, 9% nylon, 1% spandex.

Bak

Gammel 07-09-08, 21:20   #409
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Denne i sort

Og en cardigan jeg ikke fant bilde av

Den er grå med bittelitt tynne sølvtråder og sorte strekhjerter

Gammel 07-09-08, 21:23   #410
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjøpt endel nytt

Ny parkas i bøstet twill med ekte pels
Helt nydelig, tykk og blir varm og god

Denne kjolen i sort skjørtdel og mørk koksgrå overdel
30% lambswool, 34% wool, 11% silk, 9% angora, 9% nylon, 1% spandex.

Bak

Så flott den parkasen og kjolen var.
Merke?

nikki er ikke aktiv  
Gammel 07-09-08, 21:48   #411
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Så flott den parkasen og kjolen var.
Merke?

Alt fra Marc by MJ

Gammel 07-09-08, 22:46   #412
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Lekker kåpe, Angelique!

Jeg står først i køen om du skulle finne på å selge den igjen.

Gammel 07-09-08, 23:13   #413
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte denne genseren fra Soaked i Luxury i helgen:

I tillegg så fikk jeg tak i et Odd Mollt-skjørt til 70%. Finner ikke eksakt bilde på nett, for det er vel fra sommerkolleksjonen, men det likner veldig på dette, bare i sort og litt annet snitt:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-09-08, 14:21   #414
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss! Et plagg fra denne marc som ropte LilleRosiiiiin.

Om du skal selge kåpa, får du rope Angelique. Regner med jeg er nede i str. 36 til da.

Sist redigert av LilleRosin : 08-09-08 kl 15:23.
LilleRosin er ikke aktiv  
Gammel 08-09-08, 15:07   #415
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jøss! Et plagg fra denne marc som ropte LilleRosiiiiin. :skjokk:

Om du skal selge kåpa, får du rope Angelique. Regner med jeg er nede i str. 36 til da.

Han er litt kul også han Marc

Akkurat denne jakken ropte på meg. Så varm og deilig. Gleder meg til å ta den i bruk.

Gammel 08-09-08, 21:29   #416
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var en skikkelig flott jakke. Og kjole. Jeg pleier ikke heller å syns Marc er helt min stil.
:konkurrerer med rosinen om å komme først ned i størrelse 36:

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 08-09-08, 21:32   #417
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

LaBanga, den genseren var kjempefin (veldig meg!) Hvor har du kjøpt den?

Adele er ikke aktiv  
Gammel 08-09-08, 21:54   #418
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cec, her.

LaBanga, den genseren var kjempefin (veldig meg!) Hvor har du kjøpt den?

Jeg har kjøpt den i en butikk i Arendal, men jeg fant den også på www.nelly.com.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 08-09-08, 22:06   #419
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Ja, det var en skikkelig flott jakke. Og kjole. Jeg pleier ikke heller å syns Marc er helt min stil.
:konkurrerer med rosinen om å komme først ned i størrelse 36:

Jakken er i str. M

Gammel 08-09-08, 22:10   #420
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jakken er i str. M

Da passer den meg,altså.
Blir den for stor,vet du at du bare kan melde meg.

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.