Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 21:09   #61
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juste og Heiko inviterer til en helaften med musikkquiz og moro!

For et koselig initiativ,det fortjener dere ros for Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg gjerne vært med, men det gjør jeg jo da ikke.
Kos dere!

Gammel 01-09-08, 21:42   #62
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har guttungen den helga, så jeg tror jeg melder avbud.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:01   #63
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

For et koselig initiativ,det fortjener dere ros for Hadde jeg bodd i Oslo skulle jeg gjerne vært med, men det gjør jeg jo da ikke.
Kos dere!

Signerer denne!

Gammel 01-09-08, 23:11   #64
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Trenger dere en Taus Birgitte som serverer peanøtter?

Tause Birgitte og skravlette Albertine er alltid velkommen!

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Dette hørtes veldig moro ut. Mon tro om man skulle våge seg på noe slikt...?

Du våger selvfølgelig. Når du våger blir det jo et skred av andre som vil være med.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

O ja. Jeg er veldig god på 1987.

Fint tall, det er klart du blir med!

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Jeg er skikkelig dårlig på musikk, men det hadde jo vært utrolig morsomt å omsider truffet "naboene" (og mange andre FP'ere). Tross alt bare tre minutter å gå bort. Kanskje jeg bare skal luske rundt i buskene utenfor?

Det ser bare dumt ut om du lusker rundt i en glissen høstfarget hekk, my bedre om du tar turen innom. Det hadde vært så hyggelig å hilse på naboen.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvis det blir godt ut i oktober så er jeg interessert.

Det ble godt ut i oktober. Kom, kom!

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Kos dere!

Det er lov for dere som ikke bor i Oslo å komme også, mulig det blir en lang reise for en quiz, men hyggelig hadde det vært!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:15   #65
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kommer. :blid:

Gammel 01-09-08, 23:35   #66
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk for det Heiko, men det er nok bare å innse sine begrensninger når det gjelder avstandene. Særlig siden jeg faktisk skal til Oslo et par helger før.

Men kanskje en annen gang.

Gammel 02-09-08, 01:26   #67
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er dritdårlig på å huske artister og låtnavn, men hvis Jålebeinet tør så kanskje jeg tør også.

Jeg kan ihvertfall drikke øl om ikke annet.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:00   #68
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal prøve å få det til ved bruk at utstrakt lobbyvirksomhet for å få igjennom ennå mer meg-tid enn jeg allerede har trumfet gjennom i høst. Kanskje jeg kan være på reservebenken enn så lenge?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:32   #69
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg sitte på benken sammen med Kasia?

Gammel 02-09-08, 10:41   #70
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det går helt fint, Kasia og Rosin sitter altså på benken.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 11:31   #71
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

25. oktober kan ikke jeg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 11:33   #72
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil gjerne være med!
Jeg kan mye om popmusikk på 80-tallet, og nesten ingenting om musikken før og etter.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 11:34   #73
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

innom bare for å si at jeg skulle gjerne dratt med meg mannen på quizkveld, men mannen insisterer på at vi skal være litt overbeskyttende foreldre litt til.

Gammel 05-09-08, 20:24   #74
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når blir neste?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 20:37   #75
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser at Obelix er på listen. Og det uten å spørre om jeg vil være med og holde henne i hånden
Er det plass til meg?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:22   #76
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Jeg ser at Obelix er på listen. Og det uten å spørre om jeg vil være med og holde henne i hånden
Er det plass til meg?

But of course! Jo flere vi er sammen osv.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 22:00   #77
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Er det plass til meg?

Skrev jo i innlegget at jeg ble med hvis du ble med

Gammel 05-09-08, 22:04   #78
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg registrerer at jeg allerede har møtt noen av de påmeldte (på matkurs hos Mim), så da kan jeg ta sjansen på å slenge meg med - om det er plass til enda en "å-å, det er den derre"!

Jeg kan varme opp sammen med Skytte.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 22:05   #79
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Skrev jo i innlegget at jeg ble med hvis du ble med

Jammen, jeg kan da ikke rekke overalt på FP
Lov å støtte meg på hjemoverveien da

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 22:07   #80
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Jammen, jeg kan da ikke rekke overalt på FP
Lov å støtte meg på hjemoverveien da

Ja, jeg lurer på hvem som skal støtte hvem.
Jeg kom på nå at vi skal være barnevakt med overnatting den kvelden.

: løper og godsnakker med mannen :

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.