|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereJeg har fått!!!
|
|
|
#23 |
|
Vaklende
|
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereOg jeg har drømt i hele natt om fargekoder for type kjøtt, om det er f.eks. middag, dessert/kake eller matpakketips, og kanskje burde excel arket utvides med nr på retten slik at man bare setter sammen ukemenyen, velger de korresponderende nummer i excelarket og printer ut handlelista. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
På opplading
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereJA! for jeg er litt i tvil om hvordan jeg skal få sortert disse oppskriftene.
|
|
|
#28 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereHar også sendt deg en prikk.
|
|
|
#29 |
|
Vaklende
|
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereJeg har fått sendt over til alle andre nn Huldra (du skal få du også altså). Men jeg lurer på noe. Siden Shamu og jeg, og sikkert dere andre også, har tenkt på forbedringer, kanskje vi kan dele tips underveis? Så blir det nesten som med Open source-programvare? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereNice.
|
|
|
#32 |
|
Vaklende
|
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flere
Mel på pc'en her også, jeg vurderer å kjøre kombivariant siden jeg vil printe ut handlelister. Får se hvordan det går, det blir uansett ikke før Menykalenderen går ut i desember. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
På opplading
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flereJeg kommer nok etterhvert til å printe dem ut på stive ark og ha i en boks som tar A4 ark på tvers.
|
|
|
#34 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kokebokskonkurrenten: Elektronisk variant for Kanina, Shamu og kanskje flere
Det er noe sånt jeg også er på utkikk etter. Har bare ikke brukt PowerPoint før. Tar gjerne imot en mail når du har fått triksa litt med dine.
|
![]() |
|
|