|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Skal rømme
|
Sv: TORO på sporet!Jeg driver og lager oppskriftsbok! Har kopiert over oppskrifter fra fp og andre steder i et word-dokument, lager en side for hver oppskrift og skriver ut. Har også noen oppskrifter fra før som jeg vil ta vare på. Så har jeg en tynn ringperm med skilleark og veldig mange plastlommer inni. Så putter jeg oppskriftene oppi etterhvert og sorterer dem. Det irriterer meg at plastlommene går like langt ut som skillearkene da, hvis dere skjønner hva jeg mener. Ellers er jeg veldig fornøyd med systemet. Da kan jeg bla gjennom permen på kjøkkenet og den tåler litt søl pga plastlommene.
|
|
|
#402 |
|
Off the map.
|
Sv: TORO på sporet!Iset - pastasausen ble ganske god synes jeg. Men mistenker at jeg hadde i litt mye hvitløk. Bruker sånn kinesisk type og hadde i to stk.
|
|
|
#404 |
|
Eklektisk
|
Sv: TORO på sporet!
Har du laget egen tråd? :venter |
|
|
|
|
|
#405 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Zol : jeg vil også høre
|
|
|
#406 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!
|
|
|
|
#407 |
|
Epikur
|
Sv: TORO på sporet!Jeg har fått svar om transfett i Oscar-buljongene
|
|
|
#408 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: TORO på sporet!Er det disse du mener, Mim? Sist redigert av daffy : 01-09-08 kl 19:15. |
|
|
|
|
|
#409 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: TORO på sporet!Angående bruning av mel/smør til brun saus (det var denne tråden, sant?), så liker jeg å brune smøret før jeg har i melet. Da blir det ikke brent MEL, men sausen får den egne nøtteaktige smaken av brunet smør. Sausen blir lysebrun når jeg har hatt i buljongpulver og da er det sjelden jeg gidder å bry meg med å tilsette sukkerkulør.
|
|
|
#411 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: TORO på sporet!Jupp, det.
|
|
|
#420 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TORO på sporet!Jeg lager ertestuing fra bunnen av. Kokes i 2-3 timer, står det pakken?
|
![]() |
|
|