|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
| Se resultatene: Hvor ofte gjør du reint i huset? | |||
| En sjelden gang iblant |
|
28 | 15,56% |
| 1 gang i mnd |
|
11 | 6,11% |
| 1 gang hver 3. uke |
|
13 | 7,22% |
| 1 gang hver 14. dag |
|
45 | 25,00% |
| 1 gang i uka |
|
56 | 31,11% |
| 2 ganger i uka |
|
9 | 5,00% |
| 3 ganger i uka |
|
4 | 2,22% |
| 4 ganger i uka |
|
1 | 0,56% |
| 5 ganger i uka |
|
1 | 0,56% |
| 6 ganger i uka |
|
1 | 0,56% |
| hver dag |
|
6 | 3,33% |
| aldri |
|
5 | 2,78% |
| Deltakere: 180. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?I teorien hver søndag, men i praksis så går det gjerne fjorten dager mellom hver skikkelige husvask. Å ha huset reint til helga, det vil si "fredagsvask" sånn som f.eks. min mor sverger til, kan vi bare glemme. Vi er i full jobb begge to og har to barn under skolealder, og når ungene er i seng fredag kveld, er vasking det siste noen av oss orker. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?
Har dere!? Så digg! Det kunne jeg tenkt meg også når hverdagen setter inn for fullt..
|
|
|
#104 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Svarte aldri, jeg. (Men jeg tørker over kjøkkenbenk, komfyr, spisebord og slikt, da.)
|
|
|
#105 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Vaskehjelpen er ansatt, begynner neste fredag. |
|
|
|
#107 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Vi vasker gulv en gang hver uke. Det må vi, ellers ser det virkelig ikke ut her.
|
|
|
#108 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Altfor sjeldent. Her er det fri flyt av hybelkaniner dessverre, men klarer ikke å holde det ordentlig rent. Når vi har flyttet inn i ny leil. skal vi ha vaskehjelp. |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Jeg tørker aldri støv, men regner med at Noen gjør det innimellom. |
|
|
|
#111 |
|
Har tro på forbedring
|
Bidrar med mitt preg og svarer at jeg "glimter til" med husvask - iblant...
|
|
|
#112 |
|
Ferdig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Alt for sjelden. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Tar typ skippertak hver 14. dag eller så, men smårydder en del innimellom - det er gjerne vaskinga som blir skikkelig tiltak innimellom!
|
|
|
#114 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Jeg støvsuger hver dag og rydder flere ganger om dagen, men vaske gulv og tørke støv gjør jeg bare en gang i uken eller ved ekstremt behov. Pr nå er det jeg som gjør alt husarbeidet, jeg ser for meg en forandring på det når jeg begynner i jobb igjen.
|
|
|
#115 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Skulle gjerne gjort det oftere, men det blir en gang i uka. Kjøkken og bad tas noe oftere.
|
|
|
#118 |
|
Nå også i farger
Ja, for det ene utelukker virkelig det andre. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Hvor ofte gjør du reint i huset?Vi har også fått vaskehjelp nå. Hun kommer hver 14 dag, og det er virkelig en befrielse! Dette kommer vi nok aldri til å angre på. Det frigir tid til å gjøre andre ting, og ikke minst slipper vi den evindelige dårlige samvittigheten/ irritasjonen over å aldri ha huset på stell.
|
![]() |
|
|