Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Geox joggesko som trekker vann

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-08, 10:04   #8
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Geox joggesko som trekker vann

Jeg kjøpte et par Geox joggesko til Snuppa på salg i vinter. Hun begynte først å bruke dem nå i høst, for de var litt store. Så langt har de funka fint. Hun har også et par arvede Geox etter nabojenta som vokser så fort at hun knapt rekker å bruke klær og sko. Ja, og så kjøpte jeg visst et par Geox sandaler til Snuppa på halv pris for å ha i barnhagen. Det har ikke vært noe å si på kvaliteten på de skoene jeg har vært i befatning med enn så lenge. Men jeg er ikke helfrelst ift joggeskoene fra Geox. Generelt synes jeg at de er ganske tunge og stive. Og dyre. Geox-sandalen virker imidlertid veldig OK Og nå kom jeg på at jeg vel også hadde Geox vintersko til Snuppa for et par år siden og de var veldig gode og lette. Lillemann skal få bruke dem nå til vinteren, for de ser fortsatt nesten ubrukte ut.

Jeg synes det er skikkelig dårlig service at du ikke fikk nye sko. Jeg håper du sa klart i fra om det.

På joggeskofronten vil jeg anbefale Viking. Lillemann sine Viking joggesko med goretex er helt supre

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.