Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 5

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-08, 14:56   #341
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 5

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det var grå jeg skulle ha, men de hadde ikke i min størrelse

Kjøpte også denne grå fra SbC

Oh my God!!

Sååå nydelig,hvor har du kjøpt den?

nikki er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 15:00   #342
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Oh my God!!

Sååå nydelig,hvor har du kjøpt den?

Cara selvsagt
Så mye lekkert fra SbC.

Prikket deg litt info jeg

Gammel 27-08-08, 15:17   #343
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så synd den er utsolgt på Cara.
Vet du om andre som kan ha den?
Har ringt Rolfsen og ZAP,men de fører ikke SbC i høst.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 15:20   #344
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Nei det aner jeg ikke. Kjøper kun dette hos Cara så jeg vet ikke hvilke andre forretninger som fører SbC

Gammel 27-08-08, 17:36   #345
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjøpte denne fra OM i dag, dessverre ikke den fargen jeg helst ville ha,men underkjolen er bare kjempesøt og fulgte med kjolen.http://oddmolly.com/content/collecti...nt_closeup.png

morgana er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 20:16   #346
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne buksen:

Pluss et par enkle topper. Alt fra HM

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 20:23   #347
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Disse er på vei til meg:

Ååå, dei var fine.

Gammel 27-08-08, 20:40   #348
Lykkex3
Superaktiv

Lykkex3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Lykkex3 er populærLykkex3 er populærLykkex3 er populær
Standard

Den finnes på Net-a-porter!

Lykkex3 er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:27   #349
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lagt inn en bestilling på HM og på LaReoute.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:31   #350
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Veldig kul genser/kjole Angelique!
*vindusshopperidennetrådenunderkjøpestopp*

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:34   #351
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt noen småting på HM, blant annet denne blusen:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:47   #352
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Kjøpte denne fra OM i dag, dessverre ikke den fargen jeg helst ville ha,men underkjolen er bare kjempesøt og fulgte med kjolen.http://oddmolly.com/content/collecti...nt_closeup.png

Den var nydelig Morgana.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 21:54   #353
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Har kjøpt noen småting på HM, blant annet denne blusen:

Jeg bestilte denne:

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 22:00   #354
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

LaBanga: jeg måtte bestille din og jeg..

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 27-08-08, 23:05   #355
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

LaBanga: jeg måtte bestille din og jeg..

Jeg likte den du bestilte også. Kan ikke huske å ha sett den i butikken. :hm:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 28-08-08, 08:12   #356
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykkex3, her.

Den finnes på Net-a-porter!

Takk for tips.
Må kanskje bestille derfra,selvom jeg ikke er så glad i å handle fra utenlandske nettbutikker.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 28-08-08, 08:36   #357
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg bestilte denne:

Den har jeg også bestilt, men den kommer ikke før i september. Jeg har den i en dyp cerise/fuksia-farge også og den er så fiiin.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 28-08-08, 09:20   #358
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Takk for tips.
Må kanskje bestille derfra,selvom jeg ikke er så glad i å handle fra utenlandske nettbutikker.

Net-A-Porter er absolutt helt trygt å handle fra.
Jeg har handlet mye derfra og kan anbefale de på det sterkeste

Gammel 28-08-08, 09:30   #359
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Net-a-Porter er helt utrolig. Kommer gjerne på døren to-tre dager etterpå allerede, med sporing underveis og moms og alt sånn tull forhåndsbetalt. Jeg elsker Net-a-Porter... nesten like gøy som ordentlige butikker.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 28-08-08, 09:39   #360
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Net-a-Porter er helt utrolig. Kommer gjerne på døren to-tre dager etterpå allerede, med sporing underveis og moms og alt sånn tull forhåndsbetalt. Jeg elsker Net-a-Porter... nesten like gøy som ordentlige butikker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.