Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 12:16   #681
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Det var jo originalt! Hvordan bruker man det, da? Skal man brenne litt hver dag, eller?

Man skal brenne litt hver uke (merkene går fra uke til uke), men det er stort, så man kan jo fordele det over dager da

emm er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 12:49   #682
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag har jeg fått nye sengesett til småtrollene i posten, med griser og kyr og høner og sånt på. Bestilt hos bokklubbene til 79 per stk. Jeg ser de koster 198 nå, så da sparte jeg noen kroner da.

Hmm, jeg får ikke til å linke til bildet. Her er link til siden i alle fall. http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...1336819&rom=AK

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 13:10   #683
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Man skal brenne litt hver uke (merkene går fra uke til uke), men det er stort, så man kan jo fordele det over dager da

Stilig!! Hvor kjøpte du det?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 13:29   #684
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Stilig!! Hvor kjøpte du det?

I Danmark.
Søkte og fant det i diverse nettbutikker nå, det heter ventelys.
Her feks:
http://www.babysmart.dk/shop/default...6001&SetLng=26

emm er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 18:43   #685
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpt meg ny veske i dag. Enkel, sort skinnveske fra Lisa Coll som rommer det en trenger for en dag på jobben. (bok, mobil, paraply, lommebok osv.....)

*kjempefornøyd*

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 20:07   #686
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg vært på Bianco og kjøpt med disse støvelettene i mørkeblå

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 21:25   #687
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpt Vagabondstøvletter i dag. Siklet i hele TRE uker først. Så måtte bare.
Er umulig å linke fra hjemmesiden deres.. jaja. De er svarte og tøffe!!

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 21:25   #688
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Wow, de var skikkelig kule!!

Gammel 21-11-06, 21:32   #689
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

De blå har jeg sett, så de senest i dag da jeg byttet en bukse jeg ved en feil hadde fått med i feil størrelse
De er helt rålekre
Grattis

Gammel 21-11-06, 21:56   #690
tutta
Passiv

Standard

Jeg melder min interesse for den svarte!

Din hvis du fortsatt er intr

Gammel 21-11-06, 21:57   #691
tutta
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Og jeg står i kø for den beige hvis den blir ledig!

Gammel 21-11-06, 22:01   #692
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Så fine!!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 22:02   #693
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Klabert! PM avsendt!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 22:20   #694
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Fått personlig levering nå nettopp av mine Armani moonboots
Skal knipse bilde og legge inn imorgen
Knallkule og ikke minst, her skal man ikke fryse et sekund i vinter

Gammel 21-11-06, 22:41   #695
tutta
Passiv

Standard

Klabert! PM avsendt!

Solgt til deg

Gammel 21-11-06, 22:52   #696
tutta
Passiv

Standard

Noen som har sett denne i str. 2

eller denne i str. 2

Evt i str 3 i begge............i nærheten av Oslo

Gammel 21-11-06, 23:04   #697
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Jaa! Sender deg PM

emm er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 23:19   #698
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*vente på desemberlønn* ( )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 23:39   #699
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Mobiltelefonen min døde dessverre idag

Nå må jeg finne en ny. Fortsettelse følger!

Det ble denne!

Veldig fornøyd, og fargen er skitlekker

Men ble litt sinna da jeg kom hjem og skulle synkronisere den med Mac'en; sånt pleier ALDRI være noe problem med Mac, men nå har Apple vært trege og selvsagt støttet ikke sync-programmet denne telefonen (og en haug andre nye telefoner også). Men et kjapt søk, en paypal-betaling og en plug-in-installering senere så var alt i boks - vel anvendte 10€.

Oppdaget i farten at samtlige Samsung og LG visstnok overhodet ikke er mulig å sync'e på Mac, så er glad jeg ikke siklet for lenge på noen av de modellene!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 08:16   #700
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Kjempefint alt sammen, kiddo. Likte særlig lua.

Nå har jeg akkurat bestilt julegave til snuppa, denne Katvig-kjolen:

Også har jeg bestilt bursdaggave fra Amazon:

Den kjolen har jenta mi også. Den er så fin!

Kjempestilig sykkel forresten. Den vet jeg flere som kunne tenkt seg.

morgana er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.