Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Abort grunnet tvillinger?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-08, 22:43   #26
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort grunnet tvillinger?

Jeg sliter også med dette. Jeg tenker at dette er en av de sjansene man tar når man velger å bli gravid. Det kan bli to. Egentlig tenker jeg at hvis man ikke KAN klare å få to, bør man kanskje ikke prøve å få en. Sannsynligheten er tross alt ikke så liten. Jeg synes det er tungt å tenke på at de kommer til å prøve igjen, samtidig ser jeg som dere andre sier; det er selvbestemt abort i Norge, og da vil slike ting skje. Hun har fullt rett til det.

Jeg er selv i en situasjon hvor jeg skulle gitt alt i verden for å få ett barn til snart. Dersom vi skulle få to, vil det være helt fantastisk. Sånn sett synes jeg kanskje dette er ekstra trist å lese. Men man må akseptere at hun har følt som hun har rundt dette.

apan er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.