|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketForumtid er jo både alenetid, skravling med venner, underholdning, jobbrelevant, selvutvikling, praktisk nyttig og lærerikt. Det er ikke i stedet for disse tingene.
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketEg er altfor mykje på nett i tider, og kan ikkje fordra det. Tenker heile tida på å slette meg fra FP OG Facebook. Er ikkje laga for å sitte stille, og ingen av mine RL venner er på FP. Så for meg er det ikkje sosialt heller, heller motsatt. |
|
|
|
#44 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg er litt enig med Tiril, utenom at jeg synes FP er et veldig bra forum. Men jeg synes det blir passiviserende for meg, skulle heller brukt tiden på ungene, aktiviteter og praktisk arbeid.
|
|
|
#45 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg bruker nok mye tid på nett, men det går bare utover tv titting synes jeg. Leiigheten ser ganske bra ut, og jeg bruker tiden på barna når de er hjemme.
|
|
|
#46 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket
*heier* |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg er også som deg, og forsøker bare å kutte ut rett og slett. Lage meg litt regler på når jeg "får lov" til å sitte som fjetret. Må bare ta meg litt sammen. Går utover både det ene og det andre. Jeg ser dungen med tøy som skal brettes, men orker ikke. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketAkkurat nå kunne jeg:
|
|
|
#50 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg har nå slettet brukeren min på et annet forum - så da har jeg gjort NOE iallefall
|
|
|
#51 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruket
For ikke å snakke om merkelig.
|
|
|
#52 |
|
Ekvilist
|
Det kan sikkert være interessant og underholdende å følge med på alle toskene da.
|
|
|
#53 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg er ikke så mye på nett, og det er fordi jeg synes ikke det er så veldig givende akkurat, selv om jeg ofte kan like det veldig godt og være spent på hvilken vendig tråder tar, eller hvordan det går med enkelte personer jeg kjenner fra forum.
|
|
|
#54 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketForresten så har jeg noen ganger følt at å henge på forum er som å bli hekta på en eller annen såpe som en egentlig ikke liker og til og med blir litt dårlig av å se på
|
|
|
#55 |
|
Leser
|
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketNår det gjelder forum er jeg litt som Dr.Jekyll og Mr.Hyde. Jeg har masse morsom, givende, interessant og selvutviklende forumtid, men jeg har også en masse idiotisk, frustrerende, selvpinende og passifiserende forumtid. Dette har nok litt med at jeg kan finne på å sitte og surfe helt passivt hvis jeg feks gruer meg til noe, eller hvis jeg plages med noe. (Nå har jeg i tillegg funnet ut at det å "sove på noe" absolutt ikke hjelper med å ta bedre avgjørelser, så nå er unnskyldningen med å "tenke på noe annet" også vekk.
|
|
|
#56 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg burde heller sprunget en tur på fjellet til tider
|
|
|
#57 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor mye tid bruker du på forum - og hva kan gjøres for å redusere forumforbruketJeg har dårlig samvittighet for nettbruken min på dagtid, når ungene er hjemme og våkne. På kveldstid er det et greit valg for meg å surre rundt på nett framfor å se på tv. Jeg bruker altfor mye tid med lap topen i fanget. Hadde jeg brukt kun den stasjonære i steden, hadde bruken blitt drastisk redusert. |
|
|
|
![]() |
|
|