|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Einsam
|
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Vi har en kontinentalseng kjøpt på JYSK for 5 år siden. Ble et hastekjøp ettersom vi ikke fikk plass til den gamle senga på soverommet dit vi flyttet. Aner ikke hva den heter, men den er vanvittig god å ligge i, bedre enn den store vi ga bort (Jensen et-eller-annet). Nå kunne jeg tenkt meg bredere seng igjen, og da tror jeg jeg må lete opp hva den fra JYSK heter. Tror den kostet den nette sum av 4500 kr på tilbud den gangen.. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?
Du får jo kontinentalsenger med bein istedenfor sokkel, da |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Var det ikke du som ba om sengeråd i en annen tråd Trulte? Jeg husker iallefall at jeg anbefalte vår Svane Zenit-seng for ikke så lenge siden. Vi er som sagt fornøyd, håper dere også blir det. Husk på at det ikke er uvanlig med litt ryggvondt i starten når man går over til ny type madrass.
|
|
|
#24 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Det var bare det at overmadrassen vandret heden for fire år siden, og vi lå direkte på madrassen. Hæærlig...med andres tiss trukket laangt inn i madrassen og umulig å få vasket ut..
|
|
|
#25 |
|
:)
Helt korrekt! Vi følte igrunnen ikke så forskjell på zenit og zefir, og jeg ville ha zenit for den var 3000 kr billigere, men de hadde kun zefir på lager. Og jeg var rett og slett ikke i rygghumør til å vente i 3 uker.
|
|
|
#26 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Da høres det ut som om en ny madrass var på høy tid |
|
|
|
|
|
#27 |
|
🎈
Denne har vi også. Jeg har medium, mannen har myk madreass. Jeg er kjempefornøyd med senga mi, mannen synes hans er litt for myk så han angrer på at han ikke kjøpte samme madrass som meg.
|
|
|
#28 |
|
inn i dimman
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Vi har Jensen continental rammemadrasseng - 150 bred og helt fantastisk å sove i. Kostet 10 000 i 2003 (nedsatt fra 15 000, selv om jeg tror de alltid opererer med høye førpriser selv om de alltid koster mindre).
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Jeg har tatt i bruk min eldgamle singel-seng som har stått i beredskap som gjesteseng de siste seks årene. Det er en 120 cm Ekornes rammemadrass :tenk om den kunne fortelle |
|
|
|
|
|
#30 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Jensen kontinental her og. Vi er veldig fornøyd.
|
|
|
#31 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?IKEA 2*90 cm rammemadrasser (noe billige greier) med Tempur overmadrasser (som jeg egentlig ikke liker) hjemme. På hytten har vi 2*80 cm Jensen rammemadrass med den tykkeste overmadrassen. Jeg har bare ligget på den en uke, for den er helt ny, og de første par dagene var jeg helt mørbanket når jeg våknet. Så det stemmer nok det, at det er en overgang til ny madrass. Nå derimot sover jeg utmerket - den er mye bedre enn hjemme!
|
|
|
|
#32 |
|
Vaffel
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Det er ingenting som heter Jensen kontinental rammemadrasser. Knis. Det er kontinental når det er tre madrasser oppå hverandre, rammemadrass når det er to madrasser (vendbar madrass som ligger oppå ei ramme inni et trekk). Vendbar madrass når det er en enkel en, og overmadrassen er der kun for å absorbere/transportere bort fuktighet fra kroppen. Den gir litt ekstra comfort, men det er den midterste madrassen som er den viktigste av dem alle. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
inn i dimman
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
'
|
|
|
#34 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Tror vår heter Wonderland Harmony. Har en 150 seng. Ønsker oss 180, men har ikke plass til mer på soverommet..dessverre. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Vi har Jensen Diplomat kontinentalseng med latex overmadrass og er veldig fornøyde.
|
|
|
#36 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken seng har dere, og er dere fornøyde?Jensen kontinental. Men tror overmadrassen skal få byttes ut snart. Etter neste unge tenker jeg.
|
![]() |
|
|