Sv: Hva bør man få skrive på forum?
Man må selvsagt ikke lodde stemningen og veie ordene på gullvekt. Jeg tror, som sagt ikke problemet er der. Jeg tror det ofte handler om at folk tviholder på en ren og skjær misforståelse/feiltolkning. Og selv om man mener noe sterkt, så gir jo utfyllende/korrigerende informasjon noe med en? Med mindre man bare er her for å kverulere?
For å bruke him og meg som eksempel igjen. (Siden jeg regner med at hun skjønner at det er konstruert eksempel.)
Jeg synes det er full anledning her til at jeg kan bli rasende på him og mene at hun er den verste egokjerringa jeg har møtt på nett dersom hun skriver noe som gir meg det inntrykket.
Jeg synes det er flott at dette ikke blir sensurert bort, slik at him kan svare meg når jeg sier dette.
Og jeg synes det er en fin ting ved FP at vi ganske så sikkert ville ha fått oppklart dette i løpet av tråden. F.eks. ved at him poster noe som stiller saken jeg reagerte på i et litt annet lys, men også at FP er slik at det ikke ville være et stort prestisjetap for meg å trekke tilbake min første reaksjon, eller moderere den. Og kanskje si unnskyld for eventuelle kallenavn. 
Hadde admin her kjørt en linje med sensur, ville vi kanskje ikke ha blitt så "høyrøstet", men vi ville nok ganske sikkert ha hatt et feil og dårlig inntrykk av hverandre som ville ha kommet frem gjennom småsyrlige, men "akseptable", kjerringstikk i andre settinger og skapt en småsur stemning. Gjerne full av blunke- og snillsmilefjes og sukkersøte spydigheter.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|